Note fondée sur 888 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Nice place

Publié le 3 déc. 2019 sur Hotels
Good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2019 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thank you very much, we appreciate your business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nice property. Updated and modern. Close to lots of shops.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the business and the kind review. Hope to see you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Thank you for taking the time to post a review of our property. We look forward of serving you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
First night stayed in one of the unrenovated rooms. The pullout couch was pretty much unusable. But then Betty switched us to a renovated room on night 2 and it was much better. Beds were very comfortable and the room was nice (for a motel). Betty (manager) was extremely helpful and friendly. A pleasure dealing with her. For those with an EV: there is a charging station a 15 minute walk away (at the Mazda dealership). They don’t charge you for it, but it’s slow so for a full charge you’ll have to leave the car overnight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and your positive comments. We apologize we did not meet all your expectations. We will use your feedback to improve our service and guest experience. It was a pleasure meeting your family.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating. Thank you for being our guest. We can't wait to see you again soon for another amazing experience at Whitman.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank your, your praise is not only rewarding but also encouraging. We greatly appreciate your business and we hope you will return again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
This is a classic motor lodge, no frills, but a very comfortable couple of nights' sleep. Our room was clean and up dated. The bathroom has been recently redone with new tile, finishes, and fixtures. The lady at the front desk is the best. We would definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and for taking the time to provide positive feedback. We greatly appreciate your business and hope to see you back again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
We really appreciate your business and thank you for the time you took to give such a positive review. Hope to see you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
We are pleased we were capable to make a positive impression during your stay and hope that if you return to Huntington in the future you will give us the chance to be your host again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par betty, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate you business and hope to see you in the future.