Note fondée sur 204 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par Bradley Calder, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! Thank you for taking the time to pen such an excellent rate of our 5-Star Resort. We try our very best to exceed the expectations of our guests and it certainly puts a smile on my face to know that you have had a wonderful stay. We certainly look forward to seeing you again for more memorable experiences here at Hurawalhi Island Resort. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Paradis sur terre. Expérience unique de bout en bout. On est resté 7 nuits pour notre voyage de noces dans une villa sur pilotis avec piscine. Et j’y pense toujours 1 semaine après notre retour. Le staff est adorable et toujours à disposition, la nourriture du buffet est trés bonne. La nourriture du restaurant sous-marin 5.8 et du Candelight dinner est excellente sans être gastronomique à mon avis. Beaucoup d’activité à faire sur place. Tout est fait pour que le client se sent comme dans un rêve. Ce que j’ai apprecié surtout c’est l’absence d’enfants et le fait d’avoir du personnel dedié à vous (Island Host, serveur, femme de ménage). Aussi je ne me suis jamais senti comme un pigeon comme dans beaucoup d’hotels où on vous pousse à faire des activités. Il m’est arrivé de résérver des activités puis de les annuler sans aucun probléme. On a pris la formule All Inclusive qui est la plus chère et on le regrette pas. Voilà, ce n’est pas donné d’aller à Hurawalhi, mais c’est une expérience unique que je recommende aux amoureux si vous en avez les moyens.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Bradley Calder, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! Thank you very much for choosing Hurawalhi as your wonderful Maldives’s honeymoon destination and for taking some of your valuable time to send us this review and share some insight into your experience on our stunning Island. We are thrilled to read that you enjoyed our 5-Star genuine services and epic culinary experiences. We try our very best to exceed the expectations of our guests and it certainly puts a smile on my face to know that you have had a wonderful stay. We certainly look forward to seeing you again for more memorable experiences here at Hurawalhi Island Resort. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de Laval, QC, Canada

Publié le 23 sept. 2018 sur Expedia
Best hotel in the Maldives for honeymooners! Staff, food, rooms! Best hotel I've been in my life!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2018 par Bradley Calder, General Manager, Hurawalhi Island , Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! Thank you for taking some of your precious time to share this review with us. I am thrilled to know that you had an amazing and unforgettable experience. Our teams certainly aim to provide 5-Star service that is friendly, attentive and helpful throughout our guests stay. I will certainly share your kind words and special thanks with my team. We certainly look forward to having you as our repeat guest for many more 5-Star vacations. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2018 par Bradley Calder, General Manager, Hurawalhi Island , Gestion de l’hôtel
Dear PIERRE-JOEL, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! Thank you very much for rating us 5 star. We try our very best to exceed the expectations of our guests and it certainly puts a smile on my face to know that you have had a wonderful stay. We hope to have the pleasure to welcome your return on next vacation with us at Hurawalhi Island Resort. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de Paris

EXCELLENT HOTEL SOUS TOUS RAPPORTS

Publié le 27 mars 2018 sur Expedia
Pour : Excellent hotel sous tous rapports. Personnel au top Cadre très agréable bungalow sur eau très bien Nourriture au top
Contre : Le tarif des extras L'animation
Emplacement : ile des maldives comme toutes les iles ou presque els activités se limitent à ce que propose l 'ile car les transferts entre iles sont compliqués
J'ai reservé cet hotel après avoir visionné et lu les commentaires sur plusieurs 5* des maldives. Si ce n'était le tarif excessif relativement plus que 1000e la nuit j'aurai pris plus que 4 nuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2018 par Bradley Calder, General Manager, Hurawalhi Island , Gestion de l’hôtel
Dear Mehdi, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! We are most pleased to read that you had a wonderful holiday on our stunning Island. Thank you for taking the time to pen this review. Hurawalhi is, indeed, the perfect destination in the Maldives. Our beautiful Island affords our guests’ privacy and a romantic atmosphere with luxurious Villas, facilities and amenities. We certainly look forward to seeing you again for more memorable experiences here at Hurawalhi Island Resort. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur de paris

Staff exceptionnel

Publié le 13 mars 2018 sur Expedia
C’etait Juste magnifique, un staf et un service exceptionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2018 par Bradley Calder, General Manager, Hurawalhi Island , Gestion de l’hôtel
Dear Ben, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! We try our very best to exceed the expectations of our guests and it certainly puts a smile on my face to know that you have had a wonderful stay. We hope to have the pleasure to welcome your return on next vacation with us at Hurawalhi Island Resort. Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2017 sur Hotels
Endroit paradisiaque, accueil chaleureux, staff professionnel, propreté impeccable, nourriture excellente et choix varié. Très belle expérience, à renouveler sans hésitation!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2017
Dear Guest, Sunny greetings from Hurawalhi Island Resort! Thank you for taking the time to give our luxurious Resort an excellent rating and with such wonderful words. It is a pleasure to know that you have enjoyed so much of what Hurawalhi has to offer. We look forward to welcoming you on your next visit to our stunning Island in the near future. Warm regards, Bradley Calder, General Manager, Hurawalhi Island Resort
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Séjour de rêve en amoureux

Publié le 1 sept. 2017 sur Expedia
Cet hôtel était le meilleur aspect de notre lune de miel. Très bel hôtel, personnel sympa et un excellent restaurant ainsi que vos chambres. Le restaurant sous-marin expérience était très belle et le meilleur moment de notre séjour. Notre SUNSET Pool Villa est également incroyable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2017 par Bradley Calder, General Manager, Gestion de l’hôtel
Salutations ensoleillées de Hurawalhi Island Resort! Merci de prendre un peu de temps précieux pour partager votre expérience de vacances. Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un séjour agréable. De la part de toute l'équipe de Hurawalhi, nous espérons que vous allez nous rendre visite à nouveau prochainement. Avec nos cordiales salutations
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
豪雨のため、リゾートには飛べずマレに一泊することになりました。その際にかかるホテル代は自己負担、一泊分の返金もありませんでした。せめてアップグレード、食事サービスなどのホスピタリティがあっても良いのではないかと思います。次の日も朝一番で行きたい旨を伝えましたが、10時出発とのことで空港に行きましたが2時間半も待たされスーツケースは次の便で到着しました。逆に出発する日はとても早く出されて空港で暇つぶしさせられました。 全体的にゲスト主体ではなくリゾートありきのサービスしか感じられませんでした。 朝食は美味しかったです。 40カ国以上旅してきましたが、2度と行きたくない2つ目の旅行になりました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Bahau, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Yuki,Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay with us. I sincerely apologize for the challenges you faced and the impact they had on your overall experience.We deeply regret the inconvenience caused by the weather-related flight cancellations and the subsequent issues you encountered. It is our goal to provide a seamless and enjoyable experience for all our guests, and I am disappointed to learn that we fell short in your case.Regarding the hotel expenses incurred during your unexpected overnight stay in Male due to the seaplane cancellation, I understand your frustration with the lack of compensation. I hope your travel insurance will cover the inconvenience caused by the tropical weather. I can provide documentation to support your claim and include the Government’s circular advising precautions during adverse weather. Please contact our reservation team if you require documentation from the airline.Although we strive to assist our guests in such situations, there is simply no option to fly to the hotel with very limited domestic flights operating during tropical storms. Our Airport team worked tirelessly to find the safest option to send our guests to the hotel in coordination with airlines and seaplane operators. During such weather conditions, their priority is to ensure passenger safety, and no airline will compromise safety protocols.Despite the troubles with your arrival and departure due to the adverse weather, I am pleased to learn that you enjoyed the breakfast. I will share your positive comments with our culinary team.Please rest assured that your feedback is invaluable to us and will be used to enhance our services and guest experience. If you have any further concerns or if there is anything specific we can do to address your dissatisfaction, please do not hesitate to reach out directly.Thank you once again for your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve.Kind Regards,BahauResort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Bahauddeen, Gestion de l’hôtel
Dear Okawa,Greetings from Hurawalhi!Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Hurawalhi Island Resort. We're glad to hear that you had a positive experience with us.If there are any specific aspects of your stay that you'd like to highlight or any areas where we can improve further, please feel free to let us know. Your feedback is invaluable to us as we strive to provide the best possible experience for all our guests.Thank you for choosing Hurawalhi Island Resort, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best Regards,BahauddeenResort Manager