Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
59 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Really nice!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2023 sur Expedia
4 sur 5
par Francois de Paris

Bon Hotel de loisirs

Publié le 8 août 2016 sur Hotels
Accueillant et des infrastructures en parfait état Une salle de sport fabuleuse avec un personnel très sympa : le vrai service à l'américaine
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
We loved everything about our stay at Cape Cod Irish Village. Especially the staff in the dining room!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
the place was decent for the price and for a same day reservation.
1 sur 5
par un voyageur

Musty Old Private Club

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Rooms are old and musty. My room was also bottom floor and 1/4 mile walk from the lobby. There is no accessible power outlets in the bedroom and had to charge my phone in the bathroom. Bartending staff was mostly unavailable, and one inexperienced bartender named Fotios was serving during the afternoon. He was mostly absent from behind the bar and did not know how to make drinks. Other bartenders and customers openly complained about him and said how he was bad and unskilled. Also he would not give back any change when paying tips and kept the cash without giving change. Place generally seems like a private social club for regulars versus a resort for the general public.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels