Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Le stationnement était plein à craqué. L’acces aux piscines a été très apprécié ey le dejeuner était correct. Les chambres on été rafraîchies récemment, mais quelques problèmes techniques à considérer comme presque pas de rangement et mobilier anciens et magané, toilettes défectueuse, ne flush pas ou partent seul la nuit et forte odeur d’humidité qui imprègne même les vêtements. J’ai dû tout laver à mon retour de vacances comme l’odeur persistait. Les lits était bien, mais mes draps tous taché. La propreté était correct. Je n’ai pas eu le dédains surtout pour le prix payé versus les hôtels voisins, mais plusieurs points devraient etre améliorer tout de méme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to give us a review and a good score. We hope that on your next visit to Hyannis you will choose us again for your stay. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par FOM, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to give us an excellent score. We are pleased to know that you enjoy your stay at our hotel and we hope that on your next visit to Hyannis you will choose us again for your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The property was well kept but the room was just average but seemed clean. The room amenities were good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Heritage team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will take this feedback back to our team.
1 sur 5
par un voyageur

The worst hotel I have ever stayed at

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
There was no check in at the hotel and we had to go to the Comfort Inn to check in and for breakfast. The room was filthy and the only house keeping we received was clean towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Heritage team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We will take this feedback back to our team.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are deeply sorry for not meeting your expectations. We will use your feedback to improve the stay of our future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024
The entire building reeked of mold , I have even notified the health department who are currently doing an investigation. My travel companions were able to transfer to the Nextdoor Comfort Inn and paid an additional $157 so they and their belongings did not reek of mold. There was not an additional room available to me & I did not realize how severe the IAQ really was in my room. Now I know as I fumigate everything that entered that room . Unfortunately, the hotel refuses to make any adjustments . But I’m disputing my room charge and hope I don’t get sick. Clean, well appointed , good breakfast and contaminated with mold. You’ve been warned!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are deeply sorry for not meeting your expectations. We will use your feedback to improve the stay of our future guests.
4 sur 5
par un voyageur de Uncasville

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
It is close to Main Street and beaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback. We will use your feedback to improve the stay of our future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Nice location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us. Please come again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Two days in a row my room wasn't cleaned. Also the door to my room stuck and I reported it three times and they failed to resolve the issue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us. Please come back anytime!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us. Please come back anytime!