Note fondée sur 293 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Benoit
Publié le 27 mars 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 mars 2014 sur Hotels
par un voyageur
Terrible service
Publié le 12 oct. 2024 sur HotelsA very disappointing stay, not worth of the radisson brand!
Internet not working, staff literally not caring despite multiple requests.
No follow up to enquirers.
And incorrect charges to the card.
The breakfast and buffets are of poor quality in term of choices and quality of food.
On the positive side: the room was spacious and comfortable, but overall still a bad stay and I will not come back.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Good place for family stay
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsExcelent place in the heart of banjara hills
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Hotel was good only the location hard to go the road not good until the hotel.
The staff helpful good service.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Stay at Radisson Blue, Banjara hills, hyderabad,
Publié le 12 sept. 2024 sur HotelsFood was really bad (served during breakfast). Not cooked properly. Slow service. Bad ambiance i.e many people talking loudly, like fish market. Our expectations are based on our stay in Novatel where, the service and food was excellent.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Maadi
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia