Note fondée sur 293 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Benoit

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2015 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2014 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Terrible service

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
A very disappointing stay, not worth of the radisson brand! Internet not working, staff literally not caring despite multiple requests. No follow up to enquirers. And incorrect charges to the card. The breakfast and buffets are of poor quality in term of choices and quality of food. On the positive side: the room was spacious and comfortable, but overall still a bad stay and I will not come back.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good place for family stay

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Excelent place in the heart of banjara hills
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Hotel was good only the location hard to go the road not good until the hotel. The staff helpful good service.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Stay at Radisson Blue, Banjara hills, hyderabad,

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Food was really bad (served during breakfast). Not cooked properly. Slow service. Bad ambiance i.e many people talking loudly, like fish market. Our expectations are based on our stay in Novatel where, the service and food was excellent.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Maadi

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia