Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2022 sur Hotels
Absolutely beautiful location and fantastic amenities. Delicious food fresh from the garden. Quiet sanctuary of a pool overlooking their olive grove. Loved it. Didn’t want to leave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Margaret, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Excellent service & an amazing place to be secluded. Lovely service and beautiful location. Spectacularly familiar. Breakfast decent
5 sur 5
par un voyageur

Magnificent, romantic escape.

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
This place was beautiful, quiet, charming, and so romantic. It's like an Italian villa nestled in Ibiza and the contrast against the party island is really stunning. One restaurant for the 15 units that is nestled over the beautiful pool and farm views is great. It makes a little community with the other guests and you get to know the concierge, waiters, and bartenders throughout your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

A slice of paradise

Publié le 21 mai 2018 sur Hotels
A stunning place to retreat to for a few days. Beautiful countryside and views, very welcoming staff, delicious food - we didn’t want to leave.
4 sur 5
par Karim

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par kate de Cheltenham

once tried, never forgotten....

Publié le 11 juill. 2016 sur Hotels
Our first visit to Cas Gasi and we'll definitely be booking to go back next year...!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2015 sur Hotels