Note fondée sur 37 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Ménage pas fais pendant 4 jours, TV qui ne marche pas, TROP DE BRUITS. Nous n’avons pas dormi, les portes claquées, les voisins. Une vue horrible sur des habitations ! L’hôtel n’a pas voulu nous rembourser, nous avons dû quitter d’hôtel pour la dernière nuit. A FUIR
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Chère Mme Lef,Nous regrettons sincèrement les désagréments que vous avez rencontrés lors de votre récent séjour dans notre hôtel. Nous apprécions vos commentaires et prenons chaque aspect mentionné très au sérieux pour améliorer l'expérience de nos clients.Concernant le bruit et l’isolation des pièces, nous comprenons combien il est important de pouvoir se reposer correctement. Nous comprenons votre préoccupation concernant le bruit et l'environnement dans la région. Il est important de noter que l'emplacement de notre hôtel peut être exposé à certains niveaux d'activités externes qui échappent à notre contrôle direct. Cependant, nous apprécions vos commentaires et réfléchirons à la manière dont nous pouvons atténuer tout impact négatif sur l'expérience de nos clients.Concernant la vue depuis la chambre, nous sommes désolés qu'elle n'ait pas répondu à vos attentes. Notre équipe de réservation travaille avec diligence pour garantir que les informations fournies sont exactes, et nous examinerons ce cas spécifique pour éviter toute confusion future.Concernant la télévision qui ne fonctionne pas et le petit-déjeuner décevant, nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Notre objectif est de fournir des équipements et des services de qualité, et nous prenons note de vos retours pour améliorer ces aspects immédiatement.Nous apprécions l'opportunité de rectifier ces lacunes et espérons que vous nous donnerez une autre occasion de vous démontrer la qualité et le service exceptionnel que nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients.Cordialement,Expérience client Blanca, Vibra Isola
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Tout s'est bien passé
Publié le 9 juill. 2023 sur HotelsTout s'est bien passé.
Hôtel très bien situé, chambre confortable.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Blanca Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Dear Sussi, Thank you so much for your excelent rate! We are delightful you had an incredible experience and we hope to welcome you back in the future!Best regards, Vibra Isola
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your perfect rating! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. If there’s anything specific you enjoyed or any suggestions you have, we’d love to hear them.We look forward to welcoming you back!Best regards,
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you so much for your perfect rating of 10 out of 10! We are so happy to hear that you had such a satisfying experience with us. Your satisfaction is our greatest reward. We look forward to the pleasure of welcoming you back and offering you another excellent stay. Thank you for choosing us!Vibra Isola
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Everything was fine, the location is great, next to the city center, clubs and many restaurants. You can walk everywhere. The hotel is ok too, clean, comfortable for 3-4 nights, pool and bar.
The breakfast time doesn’t make any sense in a city that breathes night and clubbing (8 am? You can’t eat once you get back, and probably will not get up early enough if you sleep a couple of hours). The staff isn’t very friendly and the checkin also was not very cool, they asked me the booking print screen despite they have all my information on the screen already.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed our location, as well as the cleanliness and facilities of the hotel.Regarding breakfast, we understand that the schedule may not coincide with the pace of the city's nightlife. However, we offer breakfast from 8 a.m. to cater to the majority of our guests who want to start the day with energy.Regarding the check-in process, our goal is to verify that all information is correct and ensure a smooth stay. We strive to continually improve our service and the friendliness of our team. We appreciate your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back to offer you an even better experience.Vibra Tivoli
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a rating. We sincerely apologize that we did not meet your expectations during your stay with us. Your feedback is highly valued, and we would appreciate more details about your experience so that we can improve our services.If there was something specific that disappointed you or any issues we can address to make your next visit more satisfactory, please feel free to contact us directly. Your input is crucial to us and will help us enhance the experience for our future guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and change your perception of our hotel.Best regards,
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your rating and your feedback. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay!
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
I found this to be a very chilled out hotel. We had a superior room which was nice and spacious. Everywhere in the hotel was clean and well presented. Staff were polite and professional. Only downside I would say is there didn’t seem to be any lifts, I had to carry my bag up 3 flights of stairs and there was no offer of help to do this. I did think the pool bar menu was slightly limited too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Blanca Guest Experience , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback on your recent stay with us.We're glad to hear that you found our hotel to be relaxed and enjoyed your spacious superior room. It's great to know that you found our hotel clean and well-presented, and that our staff were polite and professional.We apologize for any inconvenience caused by the lack of lifts and the limited pool bar menu. Your comments are valuable to us, and we will take them into consideration as we strive to improve our services.We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Blanca Vibra Isola Guest Experience