Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Hotels
Hotel vieillot, pas de parking, très cher pour la qualité des prestation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2019 par Rubén Dpto Marketing, Gestion de l’hôtel
Cher client, Nous apprécions votre temps partagé avec nous. Pour nous, c'est très important car cela contribue à améliorer notre service. Nous souhaitons également mentionner que nous prenons en compte vos remarques et suggestions. Si vous décidiez de nous rendre visite à nouveau, nous serions heureux de vous accueillir dans l'un de nos hôtels. Sincères amitiés.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Invisa Hotel Ereso, Gestion de l’hôtel
Cara Joana, Muito obrigada por se hospedar conosco nos Hotéis Invisa e compartilhar sua opinião. É um prazer saber que correspondemos às suas expectativas e se pretende regressar a Ibiza, não tenha dúvidas que esta é a sua casa. Uma saudação,
4 sur 5
par un voyageur

Es Canar is a beautiful resort

Publié le 18 oct. 2023 sur Hotels
The family room was great for us and would recommend for other families like ours. Is in a great location near the beach and the fairground. The pools are very nice for the kids. The meal times were a little inconvenient for us, dinner started at 7pm by which time our young children are usually in bed! Luckily, there are a lot of great restaurants easily walkable that we utilised nearer the end of our stay. We have been to Es Canar many times and love it, we will be returning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Invisa Hotel Es Pla , Gestion de l’hôtel
Dear Josh, Thank you for staying at Invisa Hotels. It is a pleasure to know that we have met your expectations and that you have enjoyed your holidays. If you want to return, do not hesitate this is your home. All the best,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par Invisa Hotel Ereso , Gestion de l’hôtel
Estimado Alberto, Gracias por haberse alojado con nosotros en Invisa Hoteles y por compartir su opinión. Nos complace saber que todo ha sido de su agrado y esperamos verles en un futuro próximo!Un saludo,
3 sur 5
par un voyageur

Brits Abroad

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Basic hotel Repetitive food choices Very poor drinks, low alcohol content. Ie rum was 27.5%. Even basic rum should be 37.5% Average entertainment but they do the best with what they had. Very much a Brits abroad hotel. Great location in the heart of Es Canar Average overall and will suit some. I personally wouldn’t return as it’s just not thing rather than the hotels fault.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2022 par Invisa Hotel Ereso , Gestion de l’hôtel
Dear Client, Thank you so much for sharing your coments regarding your stay in Invisa Hoteles. We take notes about your recommendations as we love to improve everyday to give the best service. Thank you and regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Very good for the family, have 3 swim pools ,also have area for kid to play . All included was perfect. Only the wifi you have to pay before you can use .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Invisa Hotel Ereso , Gestion de l’hôtel
Dear Mandy, Thank you so much for sharing your experience in Invisa Hoteles. It is a pleasure for us that you enjoy your holidays in Invisa Hotel Ereso. If you want to come back do not hesitate this is your home. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Sehr sauber , sehr freundliches und gut organisiertes Personal, sehr gutes Essen,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Rubén Dpto Marketing, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, Wir freuen uns, dass Sie während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel eine tolle Zeit hatten. Es ist uns eine Freude, Sie wieder in einem unserer Invisa Hotels begrüßen zu dürfen. Danke und Grüße.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
Set di cortesia da migliorare, e la struttura avrebbe bisogno di qualche ritocco di ammodernamento. Tutto gradevole comunque ci siamo trovati bene. Una cosa che oramai non è più concepibile secondo me è il WiFi a pagamento, 5€ al giorno.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Rubén dpto marketing, Gestion de l’hôtel
Buongiorno, Siamo felici di sapere che ti sei divertito molto durante il tuo soggiorno nel nostro hotel. Vogliamo anche menzionare che prendiamo in considerazione le vostre osservazioni e suggerimenti. Sarà un piacere per noi darvi il benvenuto di nuovo in uno dei nostri hotel Invisa. Grazie e saluti.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Rubén dpto marketing, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, We appreciate your comment. We are pleased to know that have spent a good holidays in our hotel. Thanks and regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par cristina, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for your punctuation. Kind regards