Note fondée sur 245 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
A great rather 4 stars hotel, great rooms but super overpriced for what it is..
Functionally great but not a luxury hotel at all nor doesn’t it come with 5 stars services..
the rooms are super comfortable.
Basically you pay half for the room and the other half for the brand.
A hotel equivalent to something like Supreme brand
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Barbara - Guest Experience & Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Adnan, Thank you for your feedback! We’re glad to hear you enjoyed the comfort of the rooms. We understand your concerns about pricing and appreciate your perspective on the brand value. We're continuously working to enhance our services and overall experience for our guests. Regards,
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Joan Roig, Head Concierge/Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Audrey,Many thanks for your positive comments, it helps us to keep our service in a high level of standards.We hope to see you soon.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Tout était parfait, service, chambres, déco ambiance et personnel au top!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par The Standard Ibiza, Gestion de l’hôtel
Dear Eva,Many thanks for your positive comments, it helps us to keep our service in a high level of standards.We hope to see you soon.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
This place is amazing ! The hotel is in a superb place where everything is at walking distance or a short cab ride (read the clubs are at 10 minutes). The neighborhood is amazing. The roof top pool and daybeds to chill out all afternoon if you wish…
But what stands out the most is the staff and the service. They are AMAZING. They greeted us by our names, parked our car (rented at the all so amazing Ducks United, google it) offered us coffee in the morning and helped with whatever we needed.
This place is the perfect in between a family owned hotel and a luxury chain. The perfect “in between” !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Joan Roig,Head Concierge/Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you so much for your amazing review. We are pleased to hear that you enjoyed our beautiful pool terrace and the service you received. The staff is a fundamental pillar for us. Also, our Concierges have lots of activities for you to enjoy and I am glad you did. We look forward to welcoming you back.Best regards,
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Joan Roig,Head Concierge/Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you so much for your time and the 4 stars you give us. I hope to see you backto The Standard, Ibiza this summer. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Joan Roig,Head Concierge/Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Kevin, thank you so much for your 10 points. We love when our guests enjoy The Standard, Ibiza so much!I hope to see you back during the summer.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2022 sur Expedia
Hotel like my home ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2022 par Sonia Planells, Guest Experience & Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Monika,We appreciate you taking the time to review your experience.We are beyond happy to hear that you enjoyed your experience with us. We work daily to be able to serve and meet all expectations.We hope to see you again soon to surprise you again.Best regards,
par un voyageur
Bel hôtel bien situé
Publié le 2 juill. 2022 sur HotelsBel hôtel bien situé, mais petite banque d accueil, long délai pour demander quelque chose ou pour Check out. idem service voiturier payant très bien mais parking certainement loin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par Luke Moore Guest Relations and Concierge, Gestion de l’hôtel
Chère Frédérique,
Je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps d'écrire votre avis sur notre établissement.
Malheureusement, l'enregistrement a pris un peu plus de temps que prévu, mais j'espère que vous reviendrez et que nous ferons l'enregistrement le plus rapide que vous ayez jamais vu et avant que vous ne le sachiez, vous serez sur le toit en sirotant un bon cocktail tout en vous baignant. la piscine.
Sincères amitiés
par un voyageur de Old San Juan
Publié le 20 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2024 par Sonia Planells, Guest Experience & Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,Thank you for your wonderful review! We're so glad to hear that you had a great stay with us. Your kind words mean a lot, and we can't wait to welcome you back for another memorable experience!Best regards,
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par The Standard Ibiza, Gestion de l’hôtel
Dear Simon,Many thanks for your positive feedback, it is always a pleasure to have Carmen and you back at the property!We really hope to see you back next year (or sooner)!Kind regards,