Note fondée sur 192 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Nice and clean room
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
no room service any day stayed 3days had pay 100dep when checking out mng wantted inspect room like its was bran new then walk other rooms before giving dep baack like i had all day wait on him never again = rate way to high for room
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
I never got there and you still charge me for it . Do not reserve they will charge you with out your consent. Never ever again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Salvatore,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kelsey,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
No carpet or rugs.. stained bedding and towels.. it should be free to homeless..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bobby,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6