Note fondée sur 251 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2018 sur Hotels
Except for the bed linen that was correct, the room is spacious but clearly out of age and clearly need to be renovated, the shower curtain show trace of mildew and must not have been changed for years just like the shower tube. The fitness room is also at our age and dirty and there are no water nor towel available. The staff barely speak English. Not a good place to stay considering the price of the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Director of rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of Miranda hotel. Sincere apologies for not meeting your expectation. Our team work hard on delivering a great service but we unfortunately failed to do so. We have a plan to renovate all bath rooms and we will make every effort to proceed with renovation on bath room as soon as possible. I, of course, directed housekeeping manager to check all shower curtains to remove any contamination on them. Safe travels and we look forward to welcoming you back again. Thank you Director of rooms
1 sur 5
par un voyageur

객실에 투자 좀 해주셔요

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Tv고장이고 객실바닥 장판 들떠 있고 너무 옛날식 인테리어. 수건도 정리정돈 안되어 있음.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
가성비 최고예요!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Good facilities but not managed well. Staff doesn't know how to respond in banner.