Note fondée sur 212 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Sorel Tracy
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
je ne retournerai plus jamais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Danielle,Nous sommes désolés que votre récent séjour n'ait pas été formidable. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance à l’avenir.Lilith#Équipe6
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
il y avait un gro chien dans la chambre a cote qui a pas arreté d'aboyer durand notre sejour, j'ai demandé de changer de chambre mais elle ma dit qu'elle en avait pas d'autres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut GaetanMerci pour vos commentaires! Offrir une expérience client de premier ordre est toujours notre objectif et nous nous engageons à nous améliorer.Nous espérons vous revoir bientôt !Lilith#Équipe6
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
The word is weak: ''DISAPPOINTING''! You should be ashamed to offer such an establishment. A messy motel, from reception to room. My son and I have baseball tournaments in the USA and we only ask for a clean room at a good price. The bath/shower was so messy that I had to put a towel in the bath to take our shower. Corroded faucet, dirty and very worn bath (end of useful life) badly clean damaged electric baseboard, dust and spider wire included. I cannot ignore the stained white towels and brownish colors... DISGUSTING!!! (Photos to support if you wish)
Also, when we returned on Saturday evening, the room had not been made and there were no new clean towels. We had to use the same towels. Sunday morning there was no one at reception to pick up our keys even after ringing the bell 3 times!
I have to book for our next tournament this weekend, July 14-16, at Lac Tupper in the Lake Placid region. I hope you can help us this weekend in our research.because I don't want to put this notice on my Facebook... Thank You!
Alain Myette
514-898-8496
alainmyette@bell.net
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Alain,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Miteux...
Publié le 6 août 2022 sur HotelsLiterie catastrophique côté confort et propreté, des fenêtres qui ne s'ouvrent pas (pas top pour aérer ) et une clim qui ne fonctionne pas... il faisait 35°!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
I did t even stay. It was too gross. Drove home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
late check in no staff, they sleep at room.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deborah, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur de W DES MOINES
Publié le 18 août 2024
Property was a little run down, but met our needs for a place to stay, and shower. We were a group of guys on a baseball trip. Women may not have liked it so much.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dan, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Natalie #Team6