Note fondée sur 19 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
53 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Lots of value for money

Publié le 6 déc. 2019 sur Hotels
Very close to where we needed to be. Staff was friendly and helpful when needed. Quality rooms with good beds and great AC
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2018 sur Hotels
Too many mosquitoes, AC has no control, walls with holes View is good
4 sur 5
par un voyageur

Nice hotel

Publié le 13 août 2018 sur Expedia
O The place is easy to find and the rooms are quite comfortable
4 sur 5
par un voyageur de B.C.

Publié le 13 août 2018 sur Expedia
the only thing that makes me comment is that the doors at the hotel is not that good. and old. then the CR window is inside the room. so kindly recheck the design of the room
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2018 sur Expedia
Pour : Stuff only
Contre : Aircon
We are very disappointed on our stay in this hotel. The aircon is useless and very noisy. We does not slept properly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2018 sur Hotels
I don't know whose fault is this, either Hotels.com or the hotel, but the age of my children staying with us was clearly specified during booking. but we are charged an addl person charge during check in for my 13 y.o because only 12 y.o & below are free. My point is, why my room choice was successfully booked if there was this age limit? Also, the facilities were old and dilapidated esp. the cabinet. And there was not even a complimentary water in the room. I takes almost 1 hour for our breakfast to be delivered, even though the hotel staff told us to wait for only 30 minutes. I have booked other hotels with better services at the same price. Plus, there's no elevator and our room was on the 3rd floor, just imagine our effort going up & down, esp. when carrying something like pasalubongs or luggages.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2018 sur Hotels
Hospitable, and diligent.. Keep up the good work