Note fondée sur 54 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
43 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Quand même une belle ambiance et l'éco -responsabité plus poussée.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Cabot trail

Publié le 31 août 2018 sur Hotels
Belle endroit calme. Nourriture étais bonne
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Poor Quality Strange Policies

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The bed and pillows provided in the room were of notably low quality, feeling thin and not well-suited for repeated use in a lodging environment. The right side of the mattress was weak and did not support the sleeper. The layout of the room also presented challenges, particularly with the left side of the bed positioned under a sloped ceiling, which led to multiple instances of bumping our heads when getting up. Additionally, the waste disposal policy was inconvenient. Arriving at the room I was reminded of the $25 for not sorting garbage, which could have been easily avoided if as expected appropriate sorting receptacles were provided in the room from the start. This would have made the process much smoother and more straightforward. Overall, the accommodation fell short of expectations, especially considering the price point.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
We had to take out our own garbage or be charged $25 to have housekeeping take it. This is just ridiculous!