Note fondée sur 498 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Corona

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Weekend breakfast has a three or four hour window, but it seems no staffer is assigned to replenishing items that run out. The worst was finding no coffee two mornings in a row.
4 sur 5
par un voyageur

Clean, but a bit broken

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Breakfast was far more diverse than most hotel options. Pool has been closed since COVID. Couldn't close the drapes and we were on the first floor, so the parking lot has full view of us. Bed surprisingly comfortable. Accessibility features present, including a bath seat.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Staff was extremely helpful and courteous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Tia Irish, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Eli, I would like to thank you for your appreciation of our staff's hospitality and will be sure to share your kind review with them.We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Quiet; clean; also a very nice breakfast. And of course, a friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Tia Irish, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Ed,We are delighted to have had you as a guest and thank you for your kind words. We hope to see you next time you are in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Fine for a one night stay

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Service was so so, breakfast was poor with few options. The check put staff was nice, but our check in person not so much. The room was clean but dated. Perfect foe the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Tia Irish, Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Katherine, We appreciate your review and will use your feedback to improve our guest's experience. We will ensure we address these concerns with the check-in staff and breakfast options. Thank you again and we hope to see you in the future.