Note fondée sur 598 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 sur 5
39 % des clients le recommandent
2,3 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par Hugues

Publié le 27 juill. 2017 sur Hotels
Degueulasse
2 sur 5
par marie-christi

Une horreur !!!

Publié le 15 juill. 2017 sur Hotels
Une horreur, nous n'y sommes pas resté...
1 sur 5
par un voyageur

Non conforme à notre demande

Publié le 31 juill. 2016 sur Hotels
Chambre de propreté très moyenne avec une moquette très sale ainsi que la salle de bains qui à notre arrivée était très sale. Absence de nettoyage pendant le séjour et aucun changement de la lingerie de toilette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us feedback on your recent stay. We are terribly sorry for the inconveniences you experienced during your stay. We are working hard to employ a proper amount of housekeepers to ensure this is not an ongoing issue. Again we are sorry for your inconveniences and invite you to try us out again next time you are in the area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2015 sur Hotels
Nous avons passé une nuit dans ce motel. Les abords ne sont pas particulièrement riants, mais l'intérieur des chambres a été rénové avec goût et la literie est excellente. Je le recommanderais, même si à l'arrivée on ne nous a pas informés sur les horaires du petit déjeuner, que nous avons donc manqué, un peu perdus avec le décalage horaire. D'autre part, le Wi-Fi n'était apparemment pas disponible depuis l'étage où nous étions logés. Dans l'ensemble, très correct pour un motel de cette catégorie.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at DAYS INN & SUITES INDIANAPOLIS AIRPORT and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write such a positive feedback! Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit.
2 sur 5
par un voyageur

Not bad if you bring your own bleach.

Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
Large dust balls around and under the bed; the room door opened to the outside, and when closed there was a gap at the bottom that let outside air in. Both the sink and bathtub had facets reversed so that left was cold and right was hot. Also, flushing the toilet caused both the drain in the sink and the bath tub to back up. Both a bottle of bleach to use when cleaning toilet residue from the sink and tub. Maintenance was made aware of this and it was suggested to keep tub and sink drains closed when flushing the toilet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with staff to ensure we handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We sincerely appreciate it and hope you will give us another chance to provide you with superior service and accommodations on your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Stains on the bed, hair and dirty wash cloth in shower, heater broken, wouldn’t refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with staff to ensure we handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We sincerely appreciate it and hope you will give us another chance to provide you with superior service and accommodations on your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
No elevador
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at DAYS INN & SUITES INDIANAPOLIS AIRPORT and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
This was a great stay for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Kim , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at DAYS INN & SUITES INDIANAPOLIS AIRPORT and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.