Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2022 sur Expedia
Chambre sale, pas de petit dej et même pas un café. J’ai demandé à changer de chambre immédiatement. Le responsable est venu et m’a proposé directement celle d’à côté. Celle ci n’ayant pas de poils/cheveux dans la baignoire, nous sommes restés. Pour une nuit ok, mais vraiment pas plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2022 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We apologize for the problems you encountered during your stay. We are working to rectify each of them, and we hope that you will give us another chance to earn your business in the future.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Noisy neighbors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
I am distressed to see your comments.We are taking ample steps to ensure the comfort of our guests. You can be sure about a fine stay with us. Please visit us again.
5 sur 5
par un voyageur de Frankfort

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Quiet place and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Dirty and stained bed linens with unclean hair on the sheets
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
I am extremely disappointed that you had an unfavorable experience due to all the reasons you have mentioned. Please be assured that I have taken this up very strongly and the concerned team has been told to ensure that such an incident is not repeated in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thanks!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Pictures make the rooms look way nicer, constant hallway traffic all hours of the night. Had to have my room key remade every day. Smoke detector would randomly chirp like the battery was dying. Addressing any of these issues with management went nowhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Tim,My apologies for all the inconveniences. We are working to improve the problems areas detected in your stay and will ensure that they are improved to the best. Despite your disappointment, we hope you will consider us again. You can be assured of a pleasant stay.Thanks
5 sur 5
par un voyageur de Frankfort

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Very safe and quiet. Staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Viviana,Thank you for your excellent review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Anderson Inn. If there is anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!