Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Your five-star review made our day, Bozhao! Thank you and we hope to see you again soon at the Renaissance Indianapolis North Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
We stayed here one night just to explore Indy/Carmel. Staff was excellent and the hotel was clean and very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We’re delighted you enjoyed your brief stay, Samuel. Your praise for our staff and the hotel’s cleanliness is truly appreciated. We’d love to welcome you back for another visit to explore more of the area!
5 sur 5
par un voyageur de CINCINNATI

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Excellent hotel. One of the best in Indianapolis. Will visit again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It’s fantastic to know you had such a positive experience with us, Sajan. We’re honored by your compliment and can’t wait to have you stay with us again. See you on your next visit to Indianapolis!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Stacie, we are delighted your stay was a positive one! We hope you’ll choose our property whenever your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Fantastic hotel! So clean and the beds were just so comfortable! Very friendly staff and the area is convenient and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Jill, thank you for your perfect rating of Renaissance Indianapolis North Hotel. We are delighted you had a fantastic stay and were pleased with our clean and comfortable accommodations. Your kind words about our team are very much appreciated. The pleasure would be ours to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Edward, there is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Steve, thank you for your high recommendation of Renaissance Indianapolis North Hotel. We are glad you had an excellent stay and were pleased with our accommodations and amenities. The pleasure would be ours to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to have you as our guest, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon, Rosalie!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Nice, clean, quiet and not to far from the mall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your high recommendation, Christopher. We are glad you enjoyed your stay and were pleased with our clean and quiet accommodations. We hope to welcome you back the next time you are visiting the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Zulma, we’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back.