Note fondée sur 801 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bon séjour
Publié le 12 déc. 2018 sur HotelsHôtel simple ayant besoin d'être rafraîchi. L'accueil et le service étaient très bien. La chambre avec frigidaire était propre. En périphérie d'Indianapolis (à 10mn en voiture), nombreuses possibilités de restauration et d'approvisionnement (Walmart à côté). Un grand merci à Deena pour son professionnalisme et sa gentillesse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2018 par Deena, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre commentaire et vos notes. Nous attendons avec impatience votre visite à votre retour à Indianapolis.
par un voyageur
Friendly
Publié le 6 oct. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Inexpensive compared to other's around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur de REDFORD
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Other reviews made me a little bit nervous but when I walked in the room I was happy. Nothing fancy but simple for the price I paid compared to other hotels around.
Room# 127 (floor 1)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
very clean property and room . would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Deen, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
The staff was really great. The room was very nice. However, the window on the first floor was unlocked, and anybody could’ve just come in. The curtains were drawn, so it was kind of an afterthought to check the window. That was unnerving. Also, there was no ice in the middle of the night when I went to get some.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Indianapolis/Emerson Ave. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
They have drug dealers and prostitutes bugging you all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for the time to rate your stay with us. We don't think anyone had bugged you all night because the front desk would be able to see the hallway you were in. you are just upset because you got charged for smoking in a non smoking facility.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Only issue was in room across from office, so everytime someone goes in office door slams. Day & night. Everything else was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Deena, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback. We apologize for door slamming. If you had brought it to our attention we would have solved that problem. Sorry once again.