Note fondée sur 831 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de itteville
Publié le 4 mai 2023 sur Expedia
Propre et chambre spacieuse, Petit Déjeuner complet.
Personnel agréable. J'y re-séjournerais sans soucis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
It is great to see how much you enjoyed everything. Thank you for your business.
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2024
Second time staying here we like the comfort and the cleanliness and staff was very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2024 par Assistant General manager, Gestion de l’hôtel
Dear Veronica, Thank you very much for choosing to stay with us. We appreciate your loyalty and hope you continue to select us as your preferred hotel.Best,Nancy Auclair
par un voyageur de Indio
Publié le 23 sept. 2024
the room service was great and the rooms were so clean.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It was a good and regular hotel stay until it was check out time. We were rushed to get out the room even though this was a Monday morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rhoderick,We are sorry to hear about your experience during checkout. We strive to provide excellent service and will address this issue with our team to ensure it doesn't happen again. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to exceed your expectations in the future.Best,Nancy Auclair
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear VanSlyke,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a great rating. Your support means a lot, and we hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,Nancy Auclair
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
easy to get to from the freeway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mary,Thank you so much for your review, may your travels bring you back to Indio.Best,Nancy Auclair
par un voyageur de Chicago
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Muy amables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Querida Thelma,Muchas gracias, que sus futuros planes la traigan de regreso a nuestro hotel.Buen dia,Nancy Auclair
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Spotlessly clean, friendly staff, large comfy room, nice breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for choosing to stay with us. We are grateful for your business and hope to welcome you back again soon.Best,Nancy Auclair
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear SULEMA,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a great rating. Your support means a lot, and we hope to welcome you back to our hotel soon.Best regards,Nancy Auclair
par un voyageur
Clean basic hotel.
Publié le 12 août 2024 sur HotelsBasic hotel, clean, included a hot breakfast of sorts. No character, just a typical business hotel. Reason for one star deduction was that the front desk had no one there when we tried to check in and when we tried to check out. I think they may be under-staffing. That was really frustrating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We are glad to hear that you found our hotel to be clean and that you appreciated the hot breakfast. We apologize for the inconvenience you experienced at the front desk. Your feedback about the staffing issue is greatly appreciated, and we will be addressing this with our team to ensure that similar situations do not occur in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Sincerely,Nancy Auclair