Note fondée sur 24 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Ames
Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Nice breakfast, clean hotel, and friendly staff. However, none of their contact numbers available in public domain works.
par un voyageur
A good hotel
Publié le 4 janv. 2024 sur HotelsGood
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
this was a dissappointment to see the service and the overall hotel very sub-standard at the price they are charging.
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur de JABALPUR
Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
DISAPPOINTED SERVICE
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2022 sur Expedia
I paid a lot of money for the premium deluxe room, but the room I was put in was on second floor with terrible views of a construction site. As per their elevator information panel, the room I was assigned was deluxe and not premium deluxe. When I mentioned this to the front desk I was told that some rooms on second floor are premium deluxe, I am not sure if I believe that because there was nothing premium in the view I got from my room. Also, no microwave in my premium deluxe room 🤔. The breakfast served in the lobby in morning was very good, thoroughly enjoyed that. I think the staff needs to be certainly more professional. They are gossiping and giggling, very unprofessional.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur de Naperville
Publié le 5 déc. 2021 sur Expedia
Room os not sound proof. You can hear all the music from next door party plot. It gets very loud in the night time