Note fondée sur 241 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 mars 2020 sur Hotels
Very good value for money and all the people working there are very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par jojo, Gestion de l’hôtel
Thank You Mr. Matthieu. Was nice having wonderful person like you. Will see you soon
and bring good weather again
par un voyageur
Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
Nice people at the reception. Very clean and cheap. Just the breakfast could be better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2018 par Duke, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Matthieu. We will work on making breakfast better.
Thank you again for staying with us.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Jono, Gestion de l’hôtel
The Management and staff would like to say Thank you for your wonderful resume Chandra
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Was a good place to rest my head at the end of my day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Thank you Heidi for your excellent review Hope you reached safely with the fog weather
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Great for what we needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Thank you Mr Gary for your wonderful review. All staff & management are really happy.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Great location, away from highway noise, and great amenities close by! Value priced and very helpful staff and management!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Rod, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, it was a pleasure to have you.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Weird stinky smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Troy, Gestion de l’hôtel
We always take constructive criticisms to better your future hotel experiences with us, sorry for your unpleasant stay.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Sorry Roma
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Our door does not lock properly, somebody get in in our room and stole all the bottled water, food and juice boxes when we went out to explore the town, good thing we didn't leave any valuable in our room. It's stink like smoke. Not clean at all, very disappointed! Does not feel safe at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Jojo, Gestion de l’hôtel
Sorry about that