Note fondée sur 143 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de ZIMMERMAN

Publié le 14 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. Come again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for taking the time to leave us a rating. We appreciate the feedback.Come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Very friendly. Lovely place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
I am glad you felt welcomed by our friendly staff. We do our best to make this a lovely stay for every guest. Thank for taking the time to leave us a rating and review. Much appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
So glad to see that you found your stay with us to be excellent. Thank you for taking the time to leave us a rating. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Staff were extremely friendly. Comfortable beds and food options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
It's true. We are a friendly bunch! I am so glad that you found the beds to be comfy and the food tasty. Do come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. We are so glad that you enjoyed your time in our hotel. Thank you for taking the time to leave us a rating. Come again any time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
10 out of 10 means we are doing some things right. Thank you for noticing. We are so glad you enjoyed your stay! Hoping to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a rating. We appreciate you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Karen Layman General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you! We are so glad that your stay with us was excellent. We hope to see you again.