Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2023 sur Expedia
Magnifique resort dans les montagnes
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Bailey Yeats - Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Samantha - Sales & Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
This is an absolutely beautiful place. If you are considering it-do it. You won't be disappointed!! I wish I would have stayed longer!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jerri! Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay at Copper Point Resort and felt that it’s a beautiful place. It’s wonderful to know you had such a positive experience, and we share your sentiment—we wish you could have stayed longer too!We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back whenever you’re ready for another memorable visit.
5 sur 5
par un voyageur

Our stay!

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Everything good except the horrid not function correctly the jets hardly had any flow!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
We’re pleased to hear that you enjoyed your stay overall. However, we’re sorry to learn about the issues you experienced with the jets not functioning properly. This is certainly not the standard we aim for, and we will investigate and address the problem to ensure better performance in the future.Thank you for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more enjoyable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
Love seeing your 5 out of 5 rating of our property Brian! Hope to see you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
Many thanks for rating us 4 Erin.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating Julian.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Sad that in 7 days we only got to the pool once as no chairs..people were putting towels on recliners in a morning then not coming back for hours..most unfair. In other places we have stayed hotel staff have removed towels when no one is there swimming for an hour or more. As seniors we couldnt swim then stand .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Copper Point Resort Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yvonne! We’re sorry to hear about the difficulties you experienced with the pool chairs during your stay. We understand how frustrating it can be when chairs are reserved but not used, especially for our senior guests.We are reviewing our pool area policies to better manage chair availability and ensure a more enjoyable experience for everyone. Your feedback is valuable, and we appreciate you bringing this to our attention.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable experience.