Note fondée sur 93 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Agreable séjour
Publié le 10 sept. 2022 sur HotelsNous avons passé une nuit dans cet établissement. La chambre était correcte avec vue sur la mer. Salle de bain petite mais fonctionnelle. Le petit déjeuner et le repas du soir étaient très bons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Bunchrew in the future
par un voyageur
Nuit de noce
Publié le 8 nov. 2021 sur HotelsPetite nuit en amoureux pour notre voyage de noce. Charmant manoir avec un très bel extérieur. L'intérieur est très beau et ne manque pas de charme... surtout le salon au coin du feu. La chambre est très bien, propre dans un style ancien (mise à part la télé ;-) ).
La cuisine est très bonne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
We look forward to welcoming you back
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
What a charming and cozy bed and breakfast! The area is gorgeous and the staff friendly. It is a bit out of town so a car is needed. The only complaint is that the maintenance in the hotel has not been kept up. The windows are hard to open and got stuck. The bathroom floor of Beauly room feels like it will cave at any minute. But the worst thing was the bathroom door which was an intrusion to everything in such a tiny room. The hardware on the door is very sharp so be careful lest you cut yourself !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and comments
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you !
par un voyageur de dallas
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
We got the best food we had while staying here. Dinner is totally worth it. The service is over the top exceptional. Very thoughtful in all they do. My only complaint is there’s no temperature control in the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely review.Sorry that you could not control the temperature in your room and hope this did not hinder your visit too much
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Beds are old and tired. For the price paid, I would expect a mattress that is newer and doesn't have coil springs that you can feel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur de belmont
Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
For the price, you are paying for the amazing loch views, and quiet serenity. Staff was very nice and helpful, food was great. However the owners need to update the rooms at this price point. I don’t mind experiencing the old charm of Scotland but not if it’s 1985 charm. Bathroom needs updating, even a curved shower curtain would go a long way. Wooden Floors are extremely creaky. Very hard to be quiet. Especially if you come in past midnight when all the doors are locked shut. Overall a great experience but didn’t compare to the updated hotels we stayed on this 12 day journey.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Dear Steve, thank you for your comments and your feedback. We are happy that you enjoyed our location, food and found the staff helpful and friendly.Your comments regarding the rooms will be passed on to the owners.Kind regards
par un voyageur
Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Deborah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review