Note fondée sur 436 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
5,0 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2020 sur Expedia
Tout. Le personnel, les chambres, la modernité, la propreté
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Matthew, Thanks for your super 10/10 rating. Haste ye back! Warm regards, Kevin StainesHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Pleasant Grove

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Excellent stay. Delicious dining.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning Scott, Thanks for your super 5 star review and excellent feedback, which I will share with the whole team. Haste ye back!Warm regards, Kevin StainesHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Spectacularly located along River Ness, superbly trained, attentive staff and luxurious accommodations deserve only high fives! Subtraction in our view for lack of a harmonious interior decorative design and tired dinner recipes lacking spirit, though all superbly prepared. We felt pampered though not emotionally challenged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rupert, Thanks for your review and feedback, which we will discuss as a team. I am pleased to be receiving high fives on behalf of the team, but we will take on board your other feedback, and hopefully get the chance to welcome you back again soonWarm regards, Kevin StainesHotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
We had a room right next to the reception desk. It was awful. Very noisy. Every time someone went out to smoke or whatever you could hear every conversation. Also the car parking was in front of our window which is gravel so you could hear it every time someone left. I will say the bathrooms and the bar is very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Anne, Thanks for your review and feedback. I am really sorry that your room allocation. A Birch room was booked and allocated, but we are sorry that this wasn't to your liking. I am pleased that you enjoyed our bar area, and hopefully we will see you again soon. Warm regards, Kevin StainesHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning Dennis, Thank you for your excellent 10/10 rating! We love getting these, and cannot wait to see you again soon!Warm regards, Kevin StainesHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
International standard of service in a quintessentially Scottish setting and a lovely part of Inverness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jason, Thanks for your super review. I am pleased that our excellent service shone through, and we cannot wait to welcome you back again soon. Warm regards, Kevin StainesHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Denton

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Kevin-Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Good morning Loyce, Thanks for your amazing 5 star review. It was great to host you here at Ness Walk, and we cannot wait to see you again soon. Warm regards, Kevin StainesHotel Manager