Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Moderne et bien situé

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
Hôtel propre, moderne et très bien situé. Tout est très bien sauf l'accueil pas chaleureux,. Une jeune fille qui répète "I don't know" sans sourire et lente. J'espère juste qu'elle saura évoluer. La petite bouteille d'eau payante, c'est limite.. On avait l'habitude de la gratuité et à un petit frigo à ce prix là.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
No slippers for guest and flooring is so dirty. No water and need to go level 1. Same as wifi. Very low class
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2023 sur Expedia
I enjoyed my stay at this hotel. My group booked this place as we arrived at Ipoh by train and it was within a 10-minute walking distance. The hotel is also surrounded with eateries and convenience stores.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Bad bad stay

Publié le 2 févr. 2022 sur Hotels
The room I stayed had a weird sanitation smell to it, the iron board was small (not a problem) but it was dirty with full of burnt marks, and the iron was spoilt and burnt my pants. Got in touch with the manager, that mentioned as it is a complimentary service by the hotel that it’s the guest’s responsibility to make sure the iron was working properly. I was taken aback with such comments and I deem this as unacceptable reason for something that I don’t own which is defective. I would not recommend this hotel. Zero stars if there was the option.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2022 par staff L , Gestion de l’hôtel
Hello, The scent you may be describing stems from our cleaning services as sanitization is done for your safety. It is mandatory under SOP. We apologize for the damages caused, although it is the customer's responsibility regarding appliance use. Best wishes, L
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Location great hotel so-so

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Location: very good, just across the road from Concubine Lane. Easy walking access to a variety of food and shops. Everything else use grab and normally MYR5 or under. Bathroom: poorly designed. A rain shower was installed without a wall or curtain separating shower section from rest of toilet, so everything gets wet- pool of water spreads nearly to the toilet door. No hooks for clothes, only a towel rail. Room wasn't cleaned on first 2 days but apparently there is such a service upon if you ask.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Tks for the compliments. We will rectify your comments.