Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive reply. Hope to see you again and hope you may recommend to your network.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par FAIR PARK HOTEL, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR REVIEW. HOPE TO SEE YOU AGAIN.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2023 par Julian, Gestion de l’hôtel
HANK YOU FOR YOUR REVIEW. HOPE TO SEE YOU AGAIN.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2023 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Do let us know of any issues you had during your stay. Our team will take steps to make necessary improvements. Hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur de Shah Alam

Publié le 10 juin 2019 sur Expedia
Room as per described in web. No breakfast though payment made was for room & breakfast. The reason we chose this hotel as they provide breakfast & that time was festive sesaon. No restaurant open that time. Not even a single bread from 7-Eleven given as a replacement. Have to walk thru smoking-floor to get to the non-smoking floor. We had bad cough as a result of it as me & my son are asthmatic. Parking less security
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Halim, we are sorry this has happened. Thank you for letting us know about this, we will investigate further and improve upon this.