Note fondée sur 100 évaluations de clients

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4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2018 sur Expedia
La chambre est propre et bien insonorisée. La literie est très bien et la salle de bain agréable. L'arrivée est un peu chaotique si vous n'avez pas de téléphone car il faut appeler pour qu'on vienne vous chercher à l'accueil. La piscine était en nettoyage donc nous n'avons pas pu en profiter mais elle est très belle. La ballade du 8ème étage offre une vue sur toute la ville et le personnel donne des conseils de restaurants à tester. La caution de 200 RM en espèce fait un peu mal quand même.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2020 sur Expedia
Clean place with ease of check in and prompt response.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2020 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
Location is good, walking distance to eat all the famous food. But if you like quite, is not suitable. For the house is ok, but abit dusty.
5 sur 5
par un voyageur de KL

Publié le 12 juill. 2020 sur Expedia
Great Location, clean room and Suitable for a short family holiday
5 sur 5
par un voyageur

Its great for a family of 2Adults n 2 kids

Publié le 11 juill. 2020 sur Hotels
It was in great condition n love the water pressure.
5 sur 5
par un voyageur de Uk

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Good central location. Room was nice. Soundproofing is really bad so not much sleep if you are a light sleeper. Be aware. We were charged 10 r a day for room to be cleaned. Nobody did this. We left a day early and asked for a refund for cleaning, but were refused. It’s not much money, but the principal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Octagon HomeStay Ipoh Tianxia Team FM, Gestion de l’hôtel
Thank You very much for your rating. For clarification purposes, the RM30 cleaning fees charges will be levied for the whole duration of your stay and the cleaning will be carry out after your check out. The above charges was stated in the reservation platform before and after you click to agreed to make the reservation. Anyway, our teammates really enjoyed you guys around. Hope you will come back again and please do tell your friends/relatives of your enjoyable time here @ Octagon HomeStay Ipoh Tianxia May we wish your daughter a speedy recovery. Once again, thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2020 sur Hotels
Overall ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Octagon HomeStay Ipoh Tianxia Team FM, Gestion de l’hôtel
Thank You very much for your rating. Our teammates really enjoyed you guys around. Hope you will come back again and please do tell your friends/relatives of your enjoyable time here @ Octagon HomeStay Ipoh Tianxia - 八角民宿.
5 sur 5
par un voyageur de Penang

Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
The facilities were like hotel's but you get a property as cosy as home. The homestay is at walking distance to many shops and restaurants. The owner also communicate well prior and during our stay that everything became easier once we arrived there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Octagon HomeStay Ipoh Tianxia Team FM, Gestion de l’hôtel
Thank You very much for the 5 stars rating. Our teammates really enjoyed you guys around. Hope you will come back again and please do tell your friends/relatives of your enjoyable time here @ Octagon HomeStay Ipoh Tianxia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2020 sur Expedia
Good :Security and cleanliness Poor: totally dark outside unit and at level 6 carpark when going out at 6am
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2020 par Octagon HomeStay Ipoh Tianxia Team FM, Gestion de l’hôtel
Thank You for your rating and valued feedback. We will highlight again the Security, Cleanliness at the common area and the Parking Lighting to the building management to attend to the needful. We sincerely apologies for any inconveniences caused. We will take your valuable feedback to heart and will endeavor greatly to improve our services. Once again, Thank You