Note fondée sur 141 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2020 sur Hotels
Clean and nice, but unfortunately the water heater is not functioning.
par un voyageur
Hotel terbaik
Publié le 6 sept. 2020 sur HotelsHotel yang selesa, bilik besar, parking pun mudah.
par un voyageur
Poor maintenance
Publié le 9 août 2020 sur Hotelsroom carpet is dirty, no shoe provided. glass top table have oily cloudy appearance. wet-dried and clump toilet roll installed, toilet roll cheap quality. pillow have fragrance (big no for me), distract my sleep. good thing is have a lot of plug point, and breakfast is at highest floor with good view (though the food is terrible, just like most hotel in Malaysia).
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur de Johor
Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
The front desk staffs were very good in serving the guests
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
There’s no shuttle bus service provided for residents to Aeon ...
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2019 sur Expedia
The is without window
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2019 sur Expedia
We were at L16 but the loud music from the lower floor was disrupting our slerp at midnight! We had a long day of travels, the loud trumping music was extremely annoying. There was no shower head in addition to the rain shower. There was no floor matt outside the shower stall, we had puddles. Orherwise, our room Deluxe King was spacious. Staff at breakfast at L20 was very good, great selection and great view.