Note fondée sur 814 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2021 sur Expedia
Très bien
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 nov. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par Wilfried de France

Personnels accueillants

Publié le 4 juill. 2013 sur Hotels
Très bon séjour, le personnel de l hôtel est prévenant et accueillant. La salle de sport , la piscine sont agréable, et la kitchenette est très appréciable pour se faire à manger
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par xavier de Verdun, France

excellent rapport qualité prix

Publié le 30 mars 2013 sur Expedia
Excellent rapport qualité prix à proximité de Columbia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
This was my second stay in the past 2 months and it won’t be the last! Very convenient and quiet area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Very nice area, quiet, very convenient to all types of stores. Our room (2 bedroom) had way more space than we anticipated! They only had muffins and granola bars for breakfast and also no ice machine. Overall very nice and I’d recommend it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sherrilyn, Thank you for choosing Extended Stay America! We’re delighted to hear that you enjoyed the spaciousness of your two-bedroom room and appreciated the quiet area. It’s great that our location offered convenience to various stores. We appreciate your feedback about the breakfast options and ice machine, as they help us improve. We hope to welcome you back soon!Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Staff was friendly and nice. Made my stay enjoyable
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
When I first arrived I discovered there was no bathroom in the lobby. Once in the room it smelled clean but in the morning there were several roaches in the bathroom. I made the mistake of leaving my luggage on the floor so hopefully I did not take any roaches home with me. Both front desk staff were very friendly and accommodating. There was also no ice maker in the hotel. There were ice trays in the freezer which I filled up at 9:00pm when I arrived and they were almost frozen when I left at 9 am. They provided instant oatmeal, muffins, coffee and tea for breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kim, Thank you for your feedback. We’re glad you found the front desk staff friendly and accommodating, and that you enjoyed the breakfast options. We regret the inconvenience you encountered with the bathroom cleanliness and the ice trays. Your comments will be reviewed to address these concerns and improve our services. We appreciate your input and hope to offer a more comfortable experience in the future.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia