Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Ottima posiziione , staff ottimo , assistenza top tutto perfetto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Mario, Gestion de l’hôtel
Mille mille Grazie ...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2022 sur Expedia
Very conveniently placed for accessing both the pier and the castle area.Very quiet residential area-property has everything you need for a comfortable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Buon rapporto qualità/prezzo.

Publié le 14 janv. 2022 sur Hotels
Trattasi di una struttura non di recente costruzione ma ben ristrutturata, il mio bagno era nuovo. La nota molto positiva è l'attenzione del patron Mario verso il cliente, in camera c'è di tutto, dalla macchina del tè e caffè a capsule, alle bottigliette di acqua, alle crostatine ed alle merendine per una colazione o uno spuntino fai da te, che inoltre vengono rimpiazzate se consumate dal cliente. Camera e bagno spaziosi, con poltrone, tavolino e balconcino.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2022 par Mario , Gestion de l’hôtel
Mille mille grazie...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2021 sur Hotels
Great stay in great atmosphere with a super friendly host. Good location in walking distance to the castle and the port
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2021 par Mario , Gestion de l’hôtel
Vielen Dank Muchas Gracias
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Struttura graziosa e a carattere familiare con il proprietario che ti fa sentire a casa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Mille Mille grazie
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Mille mille grazie.....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2018 sur Expedia
Posizione ideale, camera molto carina e ben mantenuta, tanta gentilezza e disponibilità da parte della proprietà. Consigliato.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Mario, Gestion de l’hôtel
Mille mille grazie
5 sur 5
par un voyageur

Outstanding service & value for money

Publié le 20 août 2018 sur Hotels
My girlfriend and I had the pleasure of staying 3 nights at Maison twentyfive. Mario went out of his way to make us feel welcome. From an amazing breakfast in his calm and beautiful garden (including local family produced jam), to recommending things to do on the island and where to eat. He really knows the island well, having grown up there so it all felt very genuine. The location was also excellent. Quick 5 min walk to city centre and the castle. The beach is also 5-10 min away. Nice and cosy rooms with good AC. Ischia was the highlight of our Italiy trip, and we couldn’t recommend this place enough. Simply outstanding. Thank you Mario!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2018 par Mario, Gestion de l’hôtel
Many Many Many Thanks
5 sur 5
par un voyageur

comfortable stay

Publié le 15 août 2018 sur Hotels
Very good location, only 5 minutes walk from the castle. Nice restaurants around. The owner was very friendly and recommended us good beaches, restaurants, etc. The room was clean and pretty, and the breakfast in the garden was nice too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2018 par Mario, Gestion de l’hôtel
Many Many Thank
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

So helpful

Publié le 5 août 2017
The owner was so helpful making reservations for us to have rabbit at a local restaurant, it was delicious. The last day we were there he even found the herb used in the rabbit dish. This herb can only be found on this Island. Helped organize a day at the thermal spa,great place to visit. The breakfast were great, with jams and fruit out of his own garden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Mario, Gestion de l’hôtel
Mille mille grazie...