Note fondée sur 79 évaluations de clients

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3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Oak Creek

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Nice and clean area. Safe place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Excellent service. Keep it up.
5 sur 5
par un voyageur

Amazing

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Ramada in Islamabad was an excellent experience. The staff were very respectful and supportive. They provided me shuttle service back to the airport which was very helpful. Mr. Hanzala was very professional and helpful. Overall all it was awesome.
4 sur 5
par un voyageur

Good value, great service ......

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Good overall service - from airport pick up to check in (upgrade), b'fast service to airport drop off. Room/overall hotel slightly dated but service was to a good standard. Cleanliness was not an issue/concern - good standard. Would recommend the rooftop BBQ.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Room Air conn trip at night time, I stayed 2 nights and both night same issue Free breakfast is below average, I find only omelet is good rest is pretty average in taste.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Zeeshan Karim Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Islamabad. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found of compliment. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

Not Value for money

Publié le 15 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2023 sur Expedia
first i would like to tell about hotel service …receive calls quickly and everthing is excellent 😊
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mars 2023 sur Expedia