Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing Elite World İstanbul Florya Hotel and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Elite World İstanbul Florya in the nearest future. Yours sincerely,Guest Relations ManagerÖzkan YILMAZ
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing Elite World İstanbul Florya Hotel and sharing your valuable comments with us.We are very pleased to hear that you have been satisfied with the services of our hotel and staff. Your positive comments further motivate us to take our guest satisfaciton efforts to the highest level.We very much look forward to welcoming you once again at Elite World İstanbul Florya in the nearest future. Yours sincerely,Guest Relations ManagerÖzkan YILMAZ
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Le chauffage de la chambre est fixée à 24 degré celsius, il fait tellement chaud, même si tu éteint le chauffage il s'active automatiquement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to take this opportunity to thank you for choosing Elite World Florya İstanbul Hotel for your accommodation needs here in Istanbul.We would like to inform you that; we have read your comment on Expedia.com. We do apologies for the inconvience coused by our service.I would like to inform you that we are beginning to provide necessary trainings to department staff to better meet customer expectations.We hope that the above explanation is up to your satisfaction and in case you need any further assistance please do not hesitate to contact me personally.We are looking forward to welcome you back at the Elite World Hotel for your future accommodation needs in Istanbul. Kind RegardsGuest Relations ManagerÖzkan YILMAZ
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
personnel ironique au niveau de la reception check-in et check-out lourds
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all we would like to thank you for choosing Elite World Business Hotel,We are so happy to see that was a pleasure stay for you. Our aim is to give the satisfactory service to our valuable guests like you.We are looking forward to welcome you back at the Elite World Business Hotel for your future accommodation needs in Istanbul. Best RegardsGuest Relations ManagerÖzkan YILMAZ
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
Service inexistant. Accueil inexistant. Je n’ai pas aimé du tout cet hôtel, je ne comprends même pas les avis et recommandation de hotels.com De plus, comme souvent, vous annoncez des remises sur le tarif et au final, c’est même moins cher ailleurs…
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to thank you for rating us. We hope see you again in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2022 sur Hotels
Nous avons passé un très bon séjour ( 5 nuits ) et avons été très bien accueillis . Personnels bien veillant et toujours disponible , la propreté des lieux est irréprochable . Merci à toute l'équipe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, First of all we would like to thank you for choosing Elite World Business Hotel, We are very happy to see that you were satisfied with your stay.We are a great team that always tries to do better for our valued guests like you.We are very happy that you are part of our family. We hope to see you again Elite World Family Best Regards Özkan YILMAZ Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur de mulhouse

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2022 sur Expedia
Hôtel très vieillot pour un 5 étoile décevant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We would like to ask you more information about your stay via e-mail. Best Regards Özkan YILMAZ Guest Relations Manager