Note fondée sur 185 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Super magnifique ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear ALEYNA ,Thank you for sharing your wonderful rating of G Tower Apartment. The biggest compliment we can receive is to earn your trust again. We hope to see you again soon with another pleasant experience.Best Regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Algassimou,Thank you for sharing your wonderful rating of G Tower Apartment, The biggest compliment we can receive is to earn your trust again. We hope to see you again soon with another pleasant experience.Best Regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Sayın Ugur,Değerli zamanınızı ayırıp otelimizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Expedia puanlamalarınızı görmek bizi mutlu etti. Sizleri memnun edebildiysek ne mutlu bize!Misafirlerimizin konforu ve memnuniyeti bizim için en önemli önceliktir. Bu nedenle, sizin gibi değerli misafirlerimizin geri bildirimleri, hizmetlerimizi daha da geliştirmemiz için büyük bir motivasyon kaynağıdır.Gelecekte sizleri tekrar ağırlamak ve daha yüksek bir memnuniyet seviyesine ulaşmak için sabırsızlanıyoruz.Saygılarımızla,
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
Très bien passé le prix pas cher qualité bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It was great having you with us at the G Hotel . We are greatly appreciate for your time to write comments about your stay. We sincerely appreciate your feedback. Your comments are very important for our good service sustainability Thank you. G Hotel Manageent
par un voyageur
Appartement sympas mais propreté catastrophique
Publié le 25 août 2022 sur HotelsBelle établissement avec des installations intéressantes (piscine, spa, etc.).
L’appart hôtel est bien équipé sauf qu’il n’y a pas de Clim. Au ventilateur seul c’est vite le sauna dans l’appart.
Le GROS problème est la propreté, énormément de poussière dans l’appartement c’est décevant.
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2021 par Operation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Zafer,
We sincerely appreciate your feedback and constructive criticism on how to improve our service.
We look forward to welcoming you again with The G Hotels quality and hospitality in the near future,
Best regards
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2021 sur Hotels
Superbe hôtel conforme au photos rien à rajouter. Beau quartier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2021 par Leon, Gestion de l’hôtel
Merci Amadou pour votre commentaire. Nous souhaitons de vous voir dans la future
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Neda Guest Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Fatih,Thank you for taking the time to leave a high rate review. Your feedback is important to us, and we are glad to hear about your positive experience at our hotel. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Neda Guest Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Dafer,Thank you for taking your time and share your feedback with us . We are glad to hear that you enjoyed staying with us overall. and thank you for your input which will help us improve our service. We strive to provide a better experience for you in your next trip to istanbul to earn mıssing point from you .Best regards,
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
This was my second stay at this property and I will definitely stay here again. I want to give a special shout out to Neda for her hospitality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Neda Guest Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Dear Carlos,Thank you for sharing your positive experience with us through a 5-star review! Your feedback is greatly appreciated, and we are thrilled to hear that you had a wonderful stay at our hotel. We hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,