Note fondée sur 963 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Très bel hôtel, le sauna et le hammam sont super. Nous avons passé un très bon séjour !
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Zafer Avcı, Gestion de l’hôtel
**Dear Ms.Caroline,Thank you for your most valuable time to tell us about your experience during your stay at the İstanbul Gönen Hotel.I am pleased that you found the hotel and the services as well as our location to be exceptional.Please feel free to reach out to me directly whenever your travel plans bring you back to Istanbul.Sincerely,Zafer AVCI_General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Hotels
Très bien
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Très moyen

Publié le 16 août 2023 sur Hotels
Le service n’est pas convenable, obligé de demander des serviettes et du papier toilette, le personnel rentre sans raison dans les chambres, personnel pas aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Guest Relation, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest Firstly we sincerely appreciate you, for chosing İstanbul Gonen Hotel and also we want to say thank you for your comments about us.I want you to know that we are very sorry that we could not make you comfortable in our hotel. If there is a "do not disturb" sign on your door, we will not be able to enter your room, so toilet paper will not be left. We are also sorry that our employees were unable to express themselves and made you feel hostile towards you. It doesn't fit our culture either.We hope that you will visit us again and give us an opportunity to reverse your most recent negative experience into a wonderful one.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Catastrophe aucun accès vip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest Firstly we sincerely appreciate you, for chosing İstanbul Gonen Hotel and also we want to say thank you for your comments about us.I would like you to know that we are deeply sorry for the negative experience you had at our hotel. We hope that you will visit us again and give us an opportunity to reverse your most recent negative experience into a wonderful one.Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Sena, Gestion de l’hôtel
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz
5 sur 5
par un voyageur

O top

Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Très bon Hotel, personnel à l’écoute et très professionnel. Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Sena, Gestion de l’hôtel
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Guest Relation, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest It is always a pleasure for us to receive positive feedbacks from our guests.We are looking forward to have you with us again and would like to wish you all the best until than. Kind regardsFirdes Aydogdu Guest Relations Supervisor