Note fondée sur 486 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon séjour
Publié le 28 août 2023 sur HotelsBelle suite bien aménagé
Lounge assez fournis avec un bon service
Literie pas très confortable
Service house kipping très tardif et pas assez réactif
Transat à la piscine pas confortable , serviette très usée
Petit déjeuné correct
Hôtel loin du centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Inanc Turanli, Gestion de l’hôtel
Dear Bon Sejour,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Istanbul Marriott Hotel Asia. Your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we
par un voyageur
Her sey cok güzeldi
Publié le 18 nov. 2022 sur HotelsCok konforlu ve temiz bir hotel.
İsminin hakkını veriyor. Her sey cok güzeldi.
par un voyageur
Hôtel pas terrible
Publié le 30 juill. 2022 sur HotelsSpa horrible et sale jacuzzi et sauna qui fonctionne pas bref à éviter pour se reposer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Zehni Akdere, Gestion de l’hôtel
Dear Mr youssef
Thank you for being our guest and sharing your stay with others. First and foremost, please accept our sincere apologies because our service did not meet your expectations. We strive to provide outstanding service and we regret that we fell short during your visit. I would like to consider your feedback carefully and state that we will determine the areas to be improved and carry it to the level of your expectation. We hope you will consider staying with us again so we can provide you an amazing experience.
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par Burak Bingöl / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear RACHID,
I am sorry that we could not provide a service as you expected. We are always committed to providing service that exceeds expectations. But I understand from your rating that we missed some opportunities during your stay and we could not meet your expectations. If appropriate for you, I would like to learn more about your experiences in our hotel in order to improve our lack of service. You can reach me at 0216 570 00 00 whenever you are convenient.
par un voyageur
As always a great quality service!
Publié le 19 déc. 2021 sur HotelsVery professional and helpful staff as usual at this Hotel.
It is always a pleasure to stay with family or for business trip.
In these difficult time it is even more appreciated to see a team with such a consistent service!
#1816
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Burak Bingöl / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rachid,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Istanbul Marriott Hotel Asia. Your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback and staying with us.
par un voyageur
Superbe hôtel de luxe
Publié le 9 nov. 2021 sur HotelsSéjour, fantastique. Hôtel proche de tout les commerces. Taksi disponible rapidement pour les déplacements. Hôtel propre et chambre spacieux. Très satisfaite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2021 par Burak Bingöl / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Chère ayse
Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, nous tenons à vous remercier d'avoir partagé avec nous vos expériences les plus mémorables lors de votre récent séjour à l'Istanbul Marriott Hotel Asia. Vos commentaires ont été partagés avec l'équipe de l'hôtel comme un moyen essentiel de comprendre comment nous pouvons continuer à offrir d'excellentes expériences. Encore une fois, nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires et de rester avec nous.
par un voyageur
Nice comfortable stay
Publié le 23 août 2021 sur HotelsVery good and relaxing stay.
The Marriott team is very kind and very professional as always!
Highly recommended to try the Marriott Hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2021 par Istanbul Marriott Hotel Asia, Gestion de l’hôtel
Dear our guest,
Thank you very much for your interest to our hotel.
Best Regards,
par un voyageur
Publié le 11 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par Orkun Ozvural / Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,
I am sorry that we could not provide a service as you expected. We are always committed to providing service that exceeds expectations. But I understand from your rating that we missed some opportunities during your stay and we could not meet your expectations. If appropriate for you, I would like to learn more about your experiences in our hotel in order to improve our lack of service. You can reach me at 0216 570 00 00 whenever you are convenient.
Sincerely
par un voyageur
Publié le 9 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2021 par Istanbul Marriott Hotel Asia, Gestion de l’hôtel
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!