Note fondée sur 866 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Ridha,Thank you for choosing Nippon Hotel.We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Très facile accès, bon accueil… seule chose ; peut être le temps est venu pour enlever les moquettes … ( on avait un certain odeur des pieds qui nous a pas quitté pendant notre séjour.. ) mais l’intervention rapide du personnel pour la cabine douche et corbeille des fruits ; c’était très attentionné !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Ezgi Benli - GR, Gestion de l’hôtel
Jean Luc, Thank you for choosing Nippon Hotel. We are deeply sorry for inconvenience. Please rest assured that your comment will be forwarded to related department. We look forward to welcome you back. Best regards, Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Gabriel,Thank you for choosing Nippon Hotel. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2023 par Ezgi Benli - GR, Gestion de l’hôtel
Dear Ghali, Thank you so much for your interest to our hotel and for your time to share your feedback with us. We are happy to know that you liked our hotel. We look forward to welcome you back. Best Regards, Guest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Farah,Thank you for choosing Nippon Hotel. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Hotels
En somme ce fut très bien. Sauf que malgré le petit témoin lumineux allumé pour ne pas être dérangé on criait plusieurs fois "housekeeping" en plein sommeil! Aussi que la kitchenette était vide! Bien à vous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Ezgi Benli - GR, Gestion de l’hôtel
Dear Mustafa, Thank you for choosing Nippon Hotel and for your feedback. We are glad that you liked our hotel. We are sorry for your inconvenience. Your feedback has been forwarded to related departments. We look forward to making it up during your next stay.Best regards,Guest Relations Ezgi Benli
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2023 sur Hotels
Acceuil bien parcontre la.chambre est d'un autre monde des anees 80
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Nancy Gaber - GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Ghali,Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us.We are glad to know that our staff could meet your expectations and look forward to welcoming you back. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2022 sur Expedia
Le personnel sympa et serviable. Bref hôtel bien situé, côté qualité prix bien. Équipements bien Literie bien Sauf restauration petit déjeuner médiocre a revoir notation 2.5/5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Nancy Gaber - GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Sif-Eddine,Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us.It's a pleasure to know that you liked our hotel's central location and that our staff could meet your expectations and reflected our passion for hospitality. Please rest assured that your constructive feedback about our breakfast has reached related departments. Please feel free to send us an email to share with us more details so we can improve our service. We look forward to welcoming you back. Best regards,Nancy GaberGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Visite Istanbul

Publié le 24 mars 2022 sur Hotels
Emplacement très bien, proximité bus Havas pour liaison aéroport, Rapport qualité prix convenable. Petit dej. très moyen, brouillant et chaotique. Bonne insonorisation de l'établissement comparée à d'autres dans le secteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2022 par Nancy Gaber - GRM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Didier, Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us. It's a pleasure to know that you liked our hotel's central location and that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Nancy Gaber Guest Relations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Ezgi Benli - GR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for choosing Nippon Hotel and for taking the time to share your feedback about your stay with us.We are so sorry for inconvenience. Feel free to contact us anytime to share more details about your stay so we can make sure that your next one will meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Ezgi Benli Guest Relations