Note fondée sur 509 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Point Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Khelil, Thank you for choosing Point Hotel Taksim and taking the time to share your experiences. We are absolutely happy to hear that you have thoroughly enjoyed the stay and have been satisfied with the services we provided. We strive to do our utmost to meet and exceed our guest’s expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Point Hotel Management
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Attention.
Il y a toujours des extras à payer.
Le prix de l'hôtel est trop cher par rapport au service proposé.
L'accès au hammam et à la piscine était normalement gratuit.
On nous a demandé de payer un extra car nous ne voulions pas nous faire masser.
Tout est cher dans cet hôtel.
A éviter.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Point Hotel Mangement, Gestion de l’hôtel
Dear Ali, Thank you very much for choosing Point Hotel Taksim and sharing your valuable comments with us. I would like to express that we are genuinely sorry for this situation experienced during your stay. Your comments are always guiding us on our path to continuously improve our services and guest satisfaction. Please rest assured that further to your comments this matter has been discussed and evaluated with all relevant team members. We look forward to the opportunity to welcome you back and to show you our services at their best. Yours sincerely,Point Hotel Management
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
Tout était parfait Surtout l'équipe du petit déjeuner le seul bémol c'est le matelas Merci à toutes l'équipes chambre 122 du 25 au 30 décembre 2021
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2022 par Guest Care Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sevilay ,
Thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM.
We are honored having your review&rate.
We look forward to see you again.
Warm regards from Turkey.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2021 sur Hotels
Propreté reste a desiré beaucde moisissure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2021 par Guest Care Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mohammed ,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Gurbet AVCI
par un voyageur
Publié le 16 août 2021 sur Expedia
La propreté,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2021 par Guest Care Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mohcine ,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Gurbet AVCI
par un voyageur
Hôtel bien,chambres decevantes,trop petite pour 3,convenable
Publié le 8 juin 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2021 par Point Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Malika ,thank you very much for taking the time to rate about your experience at Point Hotel TAKSIM. We are honored having your review&rate. We look forward to see you again. Warm regards.
par un voyageur
Hôtel qui ne mérite tout simplement pas sin prix !
Publié le 27 mai 2021 sur HotelsChambre où y'a u'e odeur suffocante et incrustée l'odeur de cigarette, réceptionniste mal poli et pas professionnel..j'ai séjourné à des hotels top et moins cher que celui là.. J'y retournerai jamais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2021 par Point Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kadidja ,First of all, we would like to thank you for your staying at Point Hotel Taksim and. Your review will be saved and evaluated as very important advices in order to improve our service standards. We hope to accommodate you with our improved service quality and Point Hotel Taksim hospitality for the next time.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 mai 2019 sur Hotels