Note fondée sur 795 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

La classe

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
C’était super agréable l’hôtel était vraiment génial on était à côté du bateau pour voyager Istanbul près des musées Très satisfait je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par dogancanoner, Gestion de l’hôtel
Dear SEDATKOLU,Greetings from Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul.I am personally reaching out to thank you for taking the time to complete our survey and provide your honest feedback on your recent stay with us.We truly appreciate your feedback as it not only motivates our team to strive for the best guest experience but also helps us to identify areas for improvement.It was our pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back to our hotel in the near future for another memorable stay.Sincerely,Dogan CanRadisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Bonne accueil. Superbe vue du Bosphore depuis la terrasse. Personnels accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Yunus Emre Keskus, Gestion de l’hôtel
Dear Muzekker, We are so glad to hear that you enjoyed your stay! We appreciate you taking the time to share your feedback and also thank you for choosing to stay with us. We have shared your valued review with the team. Looking forward to welcoming you here again soon. Wish you an amazing day! Best Regards, Yunus Emre Keskus, Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Yunus Emre Keskus, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for rating your Radisson Blu Bosphorus experience. We are delighted that we managed to meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Yunus Emre Keskus, Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Yunus Emre Keskus, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel,Thank you for rating your Radisson Blu Bosphorus experience. We are delighted that we managed to meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Yunus Emre Keskus, Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Fikret Yüksel, Gestion de l’hôtel
Dear Hai,Thank you for rating your Radisson Blu Bosphorus experience. We are delighted that we managed to meet your expectations and will be pleased to share your comments with our team members. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Fikret YukselGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2021 par Tobias Ammon , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your valued comment. Hope to see you next time again.
2 sur 5
par un voyageur

A ÉVITER

Publié le 19 sept. 2021 sur Hotels
Chambre tres petite,climatisation hors fonctionnement après réparation impossible de régler la température. Musique très forte a l'extérieur après-midi et soir.Hotel a éviter prix dun 5 étoiles pour des prestations a peine dun 3 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2021 par Reservations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your time to send comment. Your feedback is very important for us. With best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Vue sur le Bosphore magnifique

Publié le 1 sept. 2021 sur Hotels
Nous avons aimé l’emplacement de l’hôtel , au bord du Bosphore , le paysage, restaurant etc … par contre il faut réserver le restaurant de l’hôtel si vous voulez dîner. Mais franchement, les bouchons pour atteindre l’hôtel découragent pour sortir. Les chambres sont confortables mais à chaque fois qu’on y entre ça pue la cigarette, on a jamais compris pourquoi ! Le bruit du ventilateur à côté ( grand ventilo) nous a cassé la tête , je comprend pas comment on peut mettre des engins à bruit just à côté des chambres ! C’est comme même un 5 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2021 par Reservations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your time to send us this comment. Wish you have a great day. Best Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2021 sur Hotels
Hotel au top mais emplacement trop bruyant, et compliqué d’accéder a l’hôtel la nuit (trafic)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2021 par Tobias Ammon , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed our hotel and services . We look forward to your next stay. Best Regards, Selcuk Irem Rooms Divison Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Tobias Ammon , Gestion de l’hôtel
Dear Nassim, Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% Guest Satisfaction and your feedback is extremely important to us. I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations. I would like to apologize and assure you that I have personally followed-up with the relevant managers to look into this matter accordingly. I hope that we will have another opportunity to welcome you back and to show you that we can make it right. With best regards, Tobias Ammon General Manager