Note fondée sur 160 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2023 par Front Offıce, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind reviews! We're looking forward to welcome you again.
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Piscine fermée en plein mois d’août alors que c’est un des points forts de l’hôtel et que j’ai payé pour ce service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Aslı, Gestion de l’hôtel
Hello! Thank you for your feedback, we value them greatly and will be using them to improve our services. About the pool, we didn't have control over it as it is managed by the residence next door and not us. Sorry that you've had an unpleasant experience. We hope to see you again! Best Regards,
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2022 par Eda, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
I am so glad to hear your positive comment Looking
forward to welcoming you back soon
The Mill Hotel Bomonti Management
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2022 sur Hotels
Un séjour formidable, un confort incroyable et un service de qualité. Le personnel est très agréable et a l'écoute.
Calme et bien placé, je recommande vivement cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2022 par Eda, Gestion de l’hôtel
Dear Arsen,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
The Mill Hotel Bomonti Management
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Elctricty shut
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback on your stay at The Mill Hotel Bomonti. Your comments are important to us as we strive to improve. We appreciate you sharing your experience and will work on the areas mentioned.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and for staying at The Mill Hotel Bomonti. We are pleased you had a good experience. We appreciate your comments and will continue to work on enhancing our services.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating and for choosing The Mill Hotel Bomonti! We are thrilled to hear you had a wonderful stay. We look forward to welcoming you back soon and continuing to provide exceptional service.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating and for choosing The Mill Hotel Bomonti! We are thrilled to hear you had a wonderful stay. We look forward to welcoming you back soon and continuing to provide exceptional service.
par un voyageur
STAY AWAY
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsREALLY REALLY BAD HOTEL WITH NOISE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear about your disappointing experience at The Mill Hotel Bomonti. Your feedback is crucial for us to improve our services, and we will address your concerns promptly. Thank you for helping us strive to provide better experiences for our guests.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Das Personal war sehr nett, vor allem unsere Housekeeperin Cennt sehr sehr lieb und zuvorkommend. Die Lage ist eher für Familien ohne Kinder geeignet, da man bis spät in die Nacht die Musikgeräusche von unten mitbekommt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback on your stay at The Mill Hotel Bomonti. Your comments are important to us as we strive to improve. We appreciate you sharing your experience and will work on the areas mentioned.