Note fondée sur 532 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Nous avions pas de grande attente, mais c’est trop chère pour ce que c’est. Odeur de moisissure dans les chambres et infiltration d’eau visible dans les entrée. A probablement été un bel hôtel il y a 30 ans mais pressent a besoin de beaucoup de travaux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Becky D., General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your review, We hope you had a great time in Ithaca!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 nov. 2024
The property was run down, outdated, and had a pungent odor! The bed sheets had multiple bodily secretions, there was mold around the windows, and poop left in the toilet!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
The front desk staff is very friendly and helpful. The room was clean and comfortable. Would definitely recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel in Ithaca. We hope to see you again on your next trip to the area.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The hotel was quite empty and I think the reason is the poor condition. Outside is nice with pool but indoors a lot of cracks in walls, buckets with drainage, and just musty and not like the pictures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are making improvements every day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It was very peaceful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel. We hope to see you again in future trips to Ithaca.
3 sur 5
par un voyageur de Edison

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Good place for night 🌙 stay but dirty indoors looks like a dorm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Family friendly hotel

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
We stayed at the Cayuga Blu for 2 nights in April and had a pleasant experience. We are a family of 5 and stayed in a classic double room and brought our own air mattress. The hotel was clean and the service was nice and friendly. The breakfast was a good classic selection of hot and cold items and was satisfying. The hotel could definitely use some updating and some repairs in spots but overall, we had a very nice stay and would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
I am sorry you were not happy with your stay, Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
There was a horrible smell in our room. There were a lot of bugs flying around the room. The refrigerator had a horrible smell when opened. The water in the indoor pool was murky.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I am sorry for the problems you encountered.
2 sur 5
par un voyageur

Mildew and mold

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Mildew and damp smell in room. Mold spots on bathroom ceiling. Toilet and tub/shower needs replacement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. This summer has been so damp with the constant rain and storms we are working to correct these items.