Note fondée sur 200 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Corect
Publié le 5 oct. 2024 sur HotelsBon séjour, litterie confortable et chambre spacieuses.
Cependant ni le spa, ni la piscine n'etait ouvert. Leurs horraires d'ouverture sont du lundi au samedi à partir de 11h et fermé le dimanche.
Aussi le personel et peu enclin à proposer des alternatives malgré les plusieurs remarques. Dommage pour un hotel qui prétend avoir du standing...
Petit déjeuner correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Enguerrand Coispel,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating and comments of our hotel.We will forward your feedback about our spa area to the relevant departments.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Excellent séjour
Publié le 25 août 2023 sur HotelsFantastique séjour dans cet hotel, très bien placé, les chambres sont grandes et la salle de bain est spacieuse. Le petit déjeuner est excellent. La piscine est très bien et il n’y avait pas beaucoup de monde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Mariame,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating and comments indicating that you are satisfied with our hotel.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Nous avons passés 2 nuits dans cette hôtel. La chambre était propre,fonctionnel et assez grande. Le petit déjeuner varié. L’hôtel est bien situé.
Seul bémol les voisins étaient bruyants
A savoir : la qualité du Wi-Fi n’est pas terrible dans la chambre.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
La moquette dans les chambres
Un vrai nids à microbes et saletés
par un voyageur
Publié le 4 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Samir,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating indicating that you are satisfied with our hotel.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.
par un voyageur
Hôtel agréable et bien situé
Publié le 11 juin 2019 sur HotelsSéjour positif. Petit-déjeuner agréable et hôtel bien situé. Petit bémol pour l'horaire de la piscine, elle devait ouvrir à 10h et elle n'a ouvert qu'à 11h30. Nous n'avons donc pas pu y aller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Morgane,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating and comments indicating that you are satisfied with our hotel.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.
par Lucie
Publié le 1 sept. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating indicating that you are satisfied with our hotel.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Shamsaddin,Ontur Hotels has been working by targeting 100% Guest satisfaction with both Quality understanding and Guest Oriented service and service standards. For this reason, your opinions are very valuable to us.Thank you for your rating indicating that you are satisfied with our hotel.We hope you will always see Ontur Hotel as your 'home in Izmir', We will be very pleased to welcome you again in our hotel.Best Regards.