Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Great stay with my family. Gorgeous view of the sea and the breakfast was amazing.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Close to the water, walking distance to a lot of eating, lovely rooms. Single occupancy you will have an actual balcony to sit at. (These are the corner rooms). All in all would stay again.
4 sur 5
par un voyageur

pleasant hotel with a few shortcomings

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
The staff are professional and kind. I booked two rooms and one was OK, but another one was a bad smell, find in the room on the wall two mosquitos and two bugs, and the bathroom had moisture in the ceiling. I also saw mosquitoes in the corridor of the hotel.
4 sur 5
par un voyageur de Kranzberg

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Wir hatten einen super großen Balkon das war wirklich schön abends. Gerne hätten wir die Möglichkeit für einen Außenpool und ein paar Sitzmöglichkeiten für draußen wären schön gewesen vor allem beim Abendessen.
1 sur 5
par un voyageur

Not a resort or 4 star by any standard

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Terrible experience. From the start, unfriendly greeting at reception during check in, the shower is leaking and the door doesn’t close properly, they don’t provide beach towel and want to charge 3€ or something similar per hour for a towel which is unheard of in a 3 or 4 star hotel. Didn’t refill shower gel during housekeeping. And on their website they offer bikes for guests but when we ask for them at reception once again we had to pay 7€ for 4 hours PER bike. For something called “resort” these things should be included not charging us for every piece of entertainment. The only positive is the breakfast buffet which offers alot of options and good food. Rooms are clean, and renovated. Management needs to look at other hotels such as Valamar or Terme Olimia or even basic hotels in Slovenia and what is offered for this star level and price instead of just focusing on squeezing every euro they can from guests.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
No AC in the room ( entire building).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Unser Lieblingshotel

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Wir waren schon mehrmals da...Top Hotel, leckeres und abwechslungsreiches Essen, Personal sehr freundlich und aufmerksam. Schöne Hotelanlage! Immer wieder gerne :-)