Note fondée sur 832 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Bon hôtel pour un prix raisonnable, hall d'accueil et salon très agréables, bon petit déjeuner Chambre propre mais un peu datée et sombre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Luc,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre hall d'accueil, salon et petit-déjeuner. Votre retour sur la propreté de la chambre est noté, nous prendrons en compte votre commentaire pour améliorer nos services à l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Personnel très gentil mais, les draps sont tachés et salle de bain a besoin d’amour. Le personnel est très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andre,I want to ensure that you know how much we appreciate guest feedback, it is through insights we are able to better serve our guests. Thank you for sharing regarding your experience with our hotel. We hope to someday have another opportunity to host your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Louise,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Shun, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time out of your day to review our property. I do apologize for not meeting your expectations. Thank you for making Baymont your home away from home.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Bathroom was not clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michelle, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. Our housekeeping team strives to maintain high cleanliness standards. Your concerns will be shared with the relevant departments for further review. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sebrina,We are ecstatic to hear that you had a perfect stay with us! We hope to welcome you back again soon for another exceptional experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mary,We're very pleased to hear that you had a fantastic experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another wonderful stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Collins,We are amped to hear that you had a wonderful experience during your stay at our hotel! If you have any further comments or suggestions, feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Jackson, MS

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Breakfast bar and cookies in the afternoon were delightful. Front desk clerk helpful. My bed was lumpy though...no bed like home. I wasn't informed until I checked in that they would hold $100 deposit on my reservation. I should have been told this online when I made the reservation. They worked it out with me, but it was an unexpected expense on by debit card.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jennifer,We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast bar, afternoon cookies, and found our front desk clerk helpful. We strive to provide a comfortable experience for all our guests. Your feedback about the bed is noted. Regarding the deposit, we apologize for any inconvenience caused. We appreciate your understanding and hope to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Friendly staff, clean rooms, clean bathroom, comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Abbie T,We are pleased to hear that you found our staff friendly and enjoyed the cleanliness and comfort of your room. Your feedback is important to us and we appreciate you taking the time to share your experience with us.