Note fondée sur 914 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien
Publié le 12 sept. 2019 sur HotelsHôtel propre, personnel aimable.
Besoin de rafraîchissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Blake B, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Relogement
Publié le 23 juill. 2019 sur HotelsMerci à l équipe hotel.com de nous avoir relogé dans cet hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Blake Brennan, General Manager, Gestion de l’hôtel
Je vous remercie. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thanks for feedback. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Overall it is a little outdated, particularly for a Hilton and for the cost. The box of one bed has a large area of stain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us here Hilton Jackson. We understand the importance of delivering a reliable stay experience and sincerely apologize for an experience that did not meet the expectation. We value your feedback and assure you that our team will use it to make the necessary improvements. Thank you!
par un voyageur
ONLY in an emergency would i stay here again
Publié le 12 oct. 2024 sur HotelsIt took 3 room moves to get settled in.
Rm 1...carpets soaking wet
Rm 2...bed was broke, cut my leg, refrigerator wouldnt close and was running loadly and i could reach it to unplug it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Donna,Thank you for staying with us here Hilton Jackson. We understand the importance of delivering a reliable stay experience and sincerely apologize for an experience that did not meet the expectation. We value your feedback and assure you that our team will use it to make the necessary improvements. Thank you!
par un voyageur
Very bad and dirty hotel
Publié le 8 oct. 2024 sur HotelsExtremely poor conditions. Very dirty and dated hotel. Pictures were put as downtown hilton when it was not. I will never stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback. Management is aware of your concerns.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thanks, see you on your next visit.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thanks, and we hope to see you again soon!
par un voyageur
Just okay...
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsPros: The water pressure was amazing and the rooms were very clean.
Cons: This hotel is in need of a few upgrades. The television was old, half the sockets in my room didn't work (no USB outlets anywhere), there were clear signs of rust on the appliances, my room smelled of wet carpet, and the front desk staff seemed to be disoriented or unfocused - anything but welcoming. I have attended many conferences and trainings here, so I expected more quality during the stay and was disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Gerica Branson, Gestion de l’hôtel
My apologies for the inconvenience during your stay.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par CharlesW, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response.