Note fondée sur 535 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
64 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Description de l'hôtel mensongère. Il n'y a pas de café gratuit et encore moins de petit-déjeuner gratuit comme vu sur plusieurs sites. La piscine est bouchée ! Ne vous fiez pas aux photos. La chambre réservée ne correspondait pas à la chambre qu'on nous a donnée. La réceptionniste a voulu nous faire payer la chambre alors nous avions déjà payé via Internet. La réceptionniste n'est pas aimable. Aucun professionnalisme. A éviter !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello SYLVAIN, Nous regrettons d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Votre retour d'expérience est précieux pour nous et nous vous encourageons à contacter la direction pour toute question supplémentaire. Merci de nous avoir informés de ces points à améliorer.
3 sur 5
par un voyageur

Pour une nuit de passage.

Publié le 12 avr. 2019 sur Hotels
Accueil désagréable, pas sympathique. Chambre spacieuse mais baignoire bouchée, sèche-cheveux ne fonctionnant pas, ampoule lampe de chevet grillée. Propreté à revoir... Literie confortable. Petit déjeuner buffet correct. Fast-food à proximité de l'hôtel mais fermant à environ 19h..... Wallmart proche de l'hôtel pour acheter à manger car pas de restaurant à proximité.
2 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Pierrepont Sur Avre

Motel de base

Publié le 4 juill. 2017 sur Expedia
Un motel de base suffisant pour une nuit Il a besoin d un bon rafraîchissement Piscine correct Situé En zone commerciale
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2017 par Andy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your comments of your stay at our hotel We will look into this matter and see what improvements we need
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The rooms are dirty and nasty wirh bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience even with limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello David Isaac,We appreciate you taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. Your feedback is important to us, and we have taken note of your comments for our ongoing improvement initiatives. If you have any further concerns, we encourage you to reach out to our management team directly. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,We're glad you chose our hotel for your stay! Should there be any concerns from your visit, please don't hesitate to contact us so we can address them accordingly. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Location is good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jairo,We are pleased to hear that you enjoyed our hotel's convenient location. We appreciate your feedback and hope you had a pleasant stay overall. Thank you for choosing to stay with us!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Sheets were dirty, walls were dirty, fridge was not in place or plugged in and it was broken, saw cockroaches, one of us got bit by something in the room a spider possibly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ashley, Thank you for alerting us to a potential pest problem. We are investigating and treating to make sure that this is an isolated incident. I assure you that we have strict guidelines we follow, and cleanliness issues are very important to us and are being addressed immediately with our staff. We are always looking for ways to improve upon the guest experience and I hope you will return to see how we continue to grow and evolve.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Bedbugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chancey,We take all guest feedback seriously and have protocols in place to address any potential concerns. We encourage you to reach out to our management team so they can investigate this matter further. Your comfort and satisfaction are top priorities for us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Bedbugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chancey,We take all guest feedback seriously and will address this matter promptly. Rest assured, your concerns have been noted, and we will look into this immediately.