Note fondée sur 498 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Très bien
par un voyageur
Do not go their !
Publié le 31 déc. 2019 sur HotelsWe found a mouse in the bed and the room smell cigaret. After changing of room, we found a cigaret into the bed
par un voyageur
A éviter
Publié le 10 oct. 2019 sur HotelsTrès sale très bruyant..
par un voyageur
Juste correct pour une nuit
Publié le 7 nov. 2018 sur HotelsUne seule nuit sur la route vers la Nouvelle Orléans Je n'y serai pas restée plusieurs nuits
par un voyageur
Pratique et pas cher
Publié le 15 janv. 2016 sur HotelsHôtel pratique, pas trop loin du centre ville (15 mn à pied), chambre spacieuse service accueillant. Petit problème de wifi qui ne passe pas toujours très bien. Plus gros problème, il y avait des petits cafards dans la chambre. Les chambres ont besoin d'être traitées rapidement.
par Fanny de Agde
Bien aucun souci
Publié le 8 oct. 2015 sur HotelsBon rapport qualité prix personnel très agréable et serviable proche restaurant
par un voyageur de Denmark
Publié le 24 nov. 2024
par un voyageur de Denmark
Publié le 4 nov. 2024
Only one channel worked on TV. Broken toilet seat. Room only serviced once the whole week and when it was, trash was not removed.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par OnielRediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Shawn,We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 2/10 rating following your stay at the Red Roof Inn Jackson Downtown - Fairgrounds. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve.On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRedRoof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur de Ellenwood
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Oniel RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 3/5 rating following your stay at the Red Roof Inn Jackson Downtown - Fairgrounds. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve.On your next stay at RedRoof should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRedRoof ManagementRediResponse Specialist