Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Okay

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Jackson Southtown was overall okay. Very overpriced for what it was, but so is everything else in Jackson. It did include a little kitchen area, which was nice. The rooms were clean and had daily housekeeping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for highlighting the cleanliness of our hotel. We take great pride in maintaining high standards and are thrilled to hear that it contributed positively to your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Thank you for an awesome stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you Cassandra, for the wonderful review! We are thrilled to hear you enjoyed your stay and found comfort in our accommodations. Our staff looks forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! We hope you will stay with us again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your stay was not to your satisfaction. If you send us an email with some details about your stay, we can make improvements so future experiences are better! info@jacksonsouthtown.com
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Only one light in room and security latch on door was loose
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We have taken immediate action in getting the security latch on the door tightened. We are committed to providing top-notch customer service and will use your feedback as an opportunity for improvement. We hope to see you again on your next visit to Jackson Hole.
4 sur 5
par un voyageur de South Jordan

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Close to downtown, business, shopping around the property...polite staffs, clean rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
I am so glad you enjoyed your stay. It is wonderful to know that you found our rooms comfortably clean and our associates friendly. Your review and recommendation are welcomed and appreciated. Thank you for stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
We were tired when we arrived and were greeted by ChryssyJ and Brendalee. They were super nice! They got our stay off to a great start! Our room had been recently and completely renovated. Couldn’t have asked for anything better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you for acknowledging the exceptional service provided by our staff. We pride ourselves on our team's dedication to guest satisfaction, and your feedback is a wonderful encouragement. We look forward to seeing you again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
We appreciate you choosing The Jackson SouthTown for your choice in accommodations and look forward to welcoming you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
Wow! Thank you so much for the 5 out of 5 star rating. We are so glad to see that our efforts to provide you with a quality stay. We look forward to seeing you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Cindy Smith, Gestion de l’hôtel
We are so grateful that you took the time to leave us a 10 out of 10 star rating! We look forward to welcoming you back!