Note fondée sur 270 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Convenient to Wilson gate. Owner was very nice and easy to work with. Property is a bit dated but we would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Harry Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The motel was great. However, we were woken up at 3 am to people outside drinking and being noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Harry Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
5 sur 5
par un voyageur

Nice

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
It was nice, clean and comfortable. We just wish there was a coffee maker in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
It’s very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
No in room coffee. Not enough pillows.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We have more pillows for guests upon request we wish you would of asked.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Wish you would of let us know what the issues were so we could correct them.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Harry Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Always enjoy my stay here. Friendly staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Harry Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Connie - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your kind words. We understand guest satisfaction is #1 goal . We are so glad you are pleased with your stay.We appreciate it greatly.